دروازه‌بان تیم فوتبال نساجی گفت: نفت مسجدسلیمان تیم خوبی است اما در این بازی محکوم به برد هستیم.

دروازه‌بان تیم فوتبال نساجی گفت: نفت مسجدسلیمان تیم خوبی است اما در این بازی محکوم به برد هستیم. نیما میرزازاد در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در ارتباط با عملکرد نساجی در سه هفته ابتدایی لیگ برتر گفت: ما در مجموع از لحاظ فنی عملکرد خوبی داشتیم ولی می‌توانستیم بیشتر هم امتیاز بگیریم. در بازی با تراکتور که گل آفساید خوردیم و در بازی با سایپا هم نمایش خوبی داشتیم ولی روی یک غافلگیری گل خوردیم و البته بابت داوری هم اذیت شدیم. در مجموع ما شروع خوبی داشتیم و قطعا بیشتر تلاش می‌کنیم تا در بازی‌های بعدی نتایج خوبی بگیریم.

وی با اشاره به بازی بعدی تیمش برابر نفت مسجدسلیمان عنوان کرد: ما بازی آنها با پرسپولیس را دیدیم و کادر فنی هم قطعا نکات لازم را در مورد این تیم به ما می‌گوید. آنها تلفیقی از بازیکنان باتجربه و جوان را در اختیار دارند و تیم خوبی هستند اما ما در زمین خودمان بازی می‌کنیم و در این مسابقه محکوم به برد هستیم.

میرزازاد در خصوص موقعیت خودش در نساجی و حضور در ترکیب ثابت این تیم خاطرنشان کرد: در این چند سال خیلی زحمت کشیدم و حالا در تیمی بازی می‌کنم که خیلی از بازیکنان دوست دارند پیراهنش را بر تن کنند. امیدوارم جواب اعتماد باشگاه، آقای حدادیان و همچنین آقای فاضلی را بدهم و بهترین عملکرد را در نساجی داشته باشم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.