ستاره پرتغالی تیم فوتبال یوونتوس در بازی بعدی این تیم در سری A حضور نخواهد داشت.

ستاره پرتغالی تیم فوتبال یوونتوس در بازی بعدی این تیم در سری A حضور نخواهد داشت. به گزارش خبرگزاری تسنیم، شبکه اسکای اسپورت ایتالیا مدعی شده که آندره‌آ پیرلو سرمربی تیم فوتبال یوونتونس تصمیم گرفته که برای بازی فردا شب (شنبه) تیمش در خانه بنونتو در هفته نهم سری A به کریستیانو رونالدو استراحت بدهد.

بر اساس ادعای این شبکه؛ پیرلو تصمیم گرفته رونالدو را با خود به خانه حریف نبرد تا او را برای مصاف خارج از خانه مقابل بارسلونا در هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا آماده نگه دارد. این در حالیست که رونالدو رقابتی شانه به شانه با زلاتان ابراهیموویچ ستاره سوئدی تیم فوتبال میلان برای کسب عنوان بهترین گلزن این فصل کالچو دارد و فعلاً دو گل از او کمتر زده است.

در صورتی که ادعای اسکای اسپورت صحت داشته باشد، پیرلو پائولو دیبالا یا دژان کولوسفسکی را در ترکیب اصلی خود در کنار آلوارو موراتا قرار خواهد داد.

دانیلو دفاع راست برزیلی یوونتوس دیگر بازیکنی است که طبق ادعای اسکای اسپورت استراحت خواهد کرد و مقابل بنونتو به میدان نمی‌رود، البته این در صورتی است که لئوناردو بونوچی پس از سپری کردن دوره ریکاوری بتواند به ترکیب برگردد. دو مدافع دیگر یوونتوس، جورجو کیه‌لینی و مریح دمیرال همچنان به دلیل مصدومیت خانه‌نشین هستند.

یوونتوس فردا (شنبه) از ساعت ۲۰:۳۰ به وقت تهران میهمان بنونتو خواهد بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.