پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید این تیم در خط حمله مشکل دارد.

سپهر حیدری در گفت‌وگو با ایسنا درباره تساوی پرسپولیس برابر نفت مسجد سلیمان اظهار کرد: متاسفانه پرسپولیس در خطر حمله مهاجم شش دانگ گلزن کم دارد. متاسفانه برخی مدیران به این تیم ضربه زدند و کاری کردند که مهاجمان تیم فراری شوند. متاسفانه این افراد هنوز در هیأت‌مدیره حضور دارند. آنها آنقدر ضربه زدند که آثار آن هنوز مشهود است. وی افزود: پرسپولیس مهاجمان خوبی داشت که در این تیم جا افتاده بودند، اما دوستان آنها را فراری دادند. آنهایی که مهاجمان را فراری دادند، الان باید بیایند و جوابگوی هواداران باشند. علیپور چند جام بدست آورده بود و مدیران سابق به راحتی او را از دست دادند و الان دست گل‌محمدی بسته شده است. نمی‌خواهم بگویم بازیکنان فعلی بی کیفیت هستند اما پرسپولیس نیاز به یک مهاجم شش دانگ دارد. آن چیزی که مشهود است، خط حمله پرسپولیس مشکل دارد و مهاجمان فعلی در امر ایجاد موقعیت گلزنی ناکام هستند.

حیدری تصریح کرد: اگر دقت کنید، در پرسپولیس فقط مهدی عبدی مهاجم است و سایر نفراتی که در خط حمله بازی می‌کنند در واقع هافبک هستند و پست تخصصی آنها مهاجم نیست. وقتی بازیکنی مهاجم نیست و در خط حمله بازی می‌کند، حرکات او برای مدافعان حریف قابل پیش‌بینی می‌شود و به همین خاطر نمی‌تواند موفق عمل کند.

او در پاسخ به این سوال که در این شرایط چه کاری باید انجام شود، گفت: در این وضعیت باید دل به هنر کادر فنی بست که مشکل را حل کند. قطعا دست گل‌محمدی بسته است و کار سخت شده اما او می‌تواند با نفرات موجود مشکل گلزنی پرسپولیس را حل کند. در این شرایط آنهایی که مهاجمان را فراری دادند باید بیایید و توپ‌ها را به گل تبدیل کنند!

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۶ )