یک بازیکن تیم فوتبال استقلال می‌گوید تیمش برای قهرمانی در رقابت‌های لیگ برتر تلاش می‌کند.

متین کریم‌زاده بازیکن تیم فوتبال استقلال در گفت‌وگو با ایسنا، درباره پیروزی آبی‌پوشان پایتخت مقابل ماشین‌سازی در هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر گفت: من نزدیک دو سال است که در رقابت‌های لیگ برتر بازی می‌کنم و اولین بار بود که در ورزشگاه ‌آزادی بازی کردم و خیلی خوشحالم که در اولین حضورم در استادیوم آزادی مقارن با پیروزی استقلال در مصاف با ماشین‌سازی شد. به نظرم تیم ما بازی خوبی برابر ماشین‌سازی انجام داد. در بعضی از صحنه‌ها و اوقات بازی، گره و پیچیدگی‌هایی وجود داشت اما در نهایت تیم ما موفق شد پیروز این مصاف باشد. برای تیم ما، چیزی که مهم بود، گرفتن سه امتیاز این بازی بود تا دل هواداران را شاد کنیم و آن چیزی که از ما انتظار دارند را برآورده کنیم.

او ادامه داد: در دو هفته اول رقابت‌های لیگ برتر، ما دو هفته کاملا متفاوت را پشت سر گذاشتیم. هفته اول بازی ما مقابل مس رفنسجان بود که پیروز آن بازی شدیم و باعث شد شرایط تیم بسیار خوب باشد اما در بازی برابر فولاد، اتفاقاتی دیگری رقم خورد. ما برای برد به اهواز رفته بودیم همه برای گرفتن سه امتیاز بازی مصمم بودیم اما برای من خیلی عجیب بود نتوانستیم با امتیاز از زمین بیرون بیاییم. مقداری بازیکنان فولاد در آن بازی داور را تحت فشار قرار دادند و به نظر من ناحقی کردند و خیلی راحت‌تر می‌توانستند فوتبال بازی کنند.

کریم‌زاده که قابلیت بازی در چند پست را دارد، در پاسخ به این سوال که در چه پستی می‌توانی بهتر بازی کنی؟ خاطرنشان کرد: هر نظری که آقای فکری داشته باشند، من به آن عمل می‌کنند. من در زمانی که در شاهین، شاگرد آقای فکری بودم، ایشان من را در پست وینگر می‌گذاشت و در پارس جنوبی جم و تیم ملی امید نیز تجربه حضور در پست‌های وینگر راست و چپ و دفاع چپ را دارم و برای این که در استقلال در چه پستی بازی کنند، هر چه که آقای فکری مد نظر داشته باشند را عمل می‌کنم.

بازیکن تیم فوتبال استقلال درباره تجربه کار کردن با محمود فکری و تفاوت این مربی در زمان حضور او در شاهین بوشهر، اظهار کرد: تفاوت‌های قابل توجهی در این خصوص وجود دارد. جدا از اینکه شاهین تیم بزرگ و پرطرفداری است و من خودم را مدیون این تیم می‌دانم، استقلال هم تیم بسیار بزرگی است و آقای فکری نسبت به قبل تغییراتی داشته است و دیدگاه‌ها تغییر کرده است و امیدوارم که به عنوان بازیکن بتوانم مهره تاثیرگذاری برای آقای فکری باشم.

کریم‌زاده درباره این که گفته می‌شود بازیکنان استقلال هنوز هماهنگی لازم در زمین را ندارند، خاطرنشان کرد: تیم ما چند بازیکن جدید کرده است که یکی از آن‌ بازیکنان جدید، من هستم. چند بازیکن هم از تیم جدا شدند و این ناهمانگی مساله‌ای طبیعی است که نیاز به زمان دارد تا آن هماهنگی ایده‌آل به دست آید. آقای فکری و کادرفنی‌اش در تلاش هستند تا این هماهنگی هر چه سریع‌تر به دست آید و ما شاهد این هستیم تمرینات روز به روز بهتر می‌شود.

او در پایان گفت: ما تمام تلاش خود را می‌کنیم که دل هواداران را به دست بیاوریم و شاد کنیم. تیم ما ۱۰۰ درصد برای قهرمانی بسته شده است. تیم ما در هر پست دو مهره بسیار با کیفیت در اختیار دارد و با این وجود به آینده امیدواریم و به امید خدا به آن چیزی که مد نظر داریم، برسیم و مقام قهرمانی را در پایان فصل به دست آوریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.