سرمربی نفت مسجدسلیمان می‌گوید یحیی گل‌محمدی همیشه نقش استاد را برای او دارد.

به گزارش ایسنا، سید مجتبی حسینی، سرمربی نفت مسجدسلیمان بعد از تساوی تیمش مقابل پرسپولیس، اظهار کرد: افتخار می‌کنم که دستیار گل‌محمدی بودم. او همیشه استاد من است. ما آنالیز خوبی روی پرسپولیس داشتیم و بازیکنانم برابر یکی از بهترین‌های ایران و آسیا بازی پایاپای را ارائه کردند. اگر بازیکنان ما تجربه داشتند، می‌توانستیم به پرسپولیس تیم ضربه بزنیم.

سرمربی نفت مسجدسلیمان تاکید کرد: به شرف بازیکنانم درود می‌فرستم چرا که در فاصله یک هفته به مسابقات تیم‌ کامل نداشتیم اما در این بازی شجاعانه عمل کردیم. این معجزه فوتبال است که تیمی مثل ما یک هفته به شروع مسابقات بسته می‌شود اما مقابل تیمی مثل پرسپولیس این طور بازی می‌کند. جا دارد از فرماندار مسجد سلیمان تشکر کنم که با واریز مبالغی باعث افزایش روحیه تیم ما شدند.

همچنین مجتبی حسینی در نشست خبری به این دیدار دشوار اشاره کرد و گفت: پرسپولیس یکی از بهترین تیم‌های ایران است. توانستیم روزنه‌ها را ببندیم. می‌دانستیم سمت راست این تیم قدرتمند است و اکثر حملات از این سمت طراحی می‌شود. از طرفی چشم به ضدحملات داشتیم که در چند مورد می‌توانستیم به این تیم ضربه بزنیم اما فکر اصلی ما این بود که به حریف موقعیتی ندهیم.

وی خاطرنشان کرد: بازیکنان ما در این راه خیلی زحمت کشیدند و کمترین موقعیت را به تیم حریف دادیم. به غیر از ضربه سر بازیکن پرسپولیس در دقیقه نود، هیچ موقعیتی به این تیم ندادیم. جا دارد از بازیکنانم تشکر کنم. امروز جای تماشاگران خالی بود و مطمئنم حضور پرشور آن‌ها در آینده به ما کمک خواهد کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.