پرسپولیس در شرایطی که فرصت‌های گلزنی چندانی مقابل نفت مسجدسلیمان به دست نیاورد، یک پله در جدول لیگ برتر فوتبال بالا آمد.

پرسپولیس در شرایطی که فرصت‌های گلزنی چندانی مقابل نفت مسجدسلیمان به دست نیاورد، یک پله در جدول لیگ برتر فوتبال بالا آمد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، هفته سوم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، امروز (پنجشنبه) با برگزاری سه دیدار پیگیری شد.

شهر خودرو که می‌توانست با صنعت نفت آبادان به رتبه دوم جدول صعود کند، پیروزی خود را در دقایق پایانی از دست داد و در رده هفتم جدول جای گرفت. صنعت نفت هم با چهار امتیاز در رتبه نهم جدول ایستاده است. همچنین با تساوی ذوب‌آهن مقابل پیکان، شاگردان رحمان رضایی به رده دهم و خودروسازان به رتبه هشتم جدول رسیدند.

پرسپولیس هم که با نتایج روز گذشته تا رده ششم جدول پایین رسیده بود، مقابل نفت مسجدسلیمان به تساوی رسید و با پنج امتیاز، به جایگاه پنجم جدول لیگ برتر صعود کرد. نفتی‌ها نیز تا رتبه یازدهم جدول مسابقات بالا آمدند.

نتایج دیدارهای هفته سوم لیگ برتر فوتبال به شرح زیر است:

گل‌گهر سیرجان یک - فولاد خوزستان یک استقلال یک - ماشین‌سازی صفر سایپا یک - نساجی مازندران صفر آلومینیوم اراک صفر - مس رفسنجان صفر شهر خودرو یک - صنعت نفت آبادان یک ذوب‌آهن اصفهان یک - پیکان یک نفت مسجدسلیمان صفر - پرسپولیس صفر

جدول رده‌بندی لیگ برتر در زیر آمده است:

پرونده هفته سوم مسابقات با دیدار فردای تیم‌های تراکتور تبریز و سپاهان، از ساعت ۱۵:۱۵ در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز بسته خواهد شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.