سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو گفت: با توجه به شرایطی که داریم به شدت نیازمند سه امتیاز بازی با نفت آبادان هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، سید مهدی رحمتی در نشست خبری آنلاین قبل از مسابقه شهرخودرو با صنعت نفت آبادان گفت: با توجه به تعویق یک روزه که در بازی قبلی خود مقابل پیکان تهران داشتیم خواستار تغییر زمان بازی شدیم اما به طرز عجیبی با آن مخالفت کردند.

سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو افزود: متاسفانه این همکاری صورت نگرفت و ما زمان مناسبی برای تمرین و آماده سازی نداشتیم.

رحمتی درباره نفت آبادان تاکید کرد: فردا با یک تیم خیلی خوب بازی داریم تیمی که مردمی و پرطرفدار است، کادر فنی خوب و بازیکنان با کیفیتی در اختیار دارد سعی کردیم بازیکنان را از لحاظ روحی و روانی آماده کنیم. بطور مسلم دنبال سه امتیاز این بازی هستیم چون به شدت نیازمندیم.

وی درباره وضعیت زمین تمرینی این تیم در مشهد عنوان کرد: از مجموعه شهرخودرو باید تشکر کنم که زحمت فراهم کردن شرایط تمرین در زمین شماره دو امام رضا را فراهم کردند.

سرمربی شهرخودرو درباره اهداف خود در این تیم تصریح کرد: در ابتدا که قرارداد بستیم برنامه سه ساله در اختیار باشگاه قرار دادیم، با توجه به اینکه در فصل گذشته بازیکنان زیادی را از دست دادیم و بازیکنان که جذب کردیم جوان هستند نشان دهنده اهداف بلندمدت شهرخودرو است.

وی ادامه داد: هفته‌های ابتدایی برای شناخت تیم‌ها از یکدیگر است. خوب شروع کردیم اما تعطیلی لیگ باعث شکست در هفته دوم شد.

سرمربی شهرخودرو گفت: شرایط فوتبال در ایران طوری است که بیش از هر چیزی مشکل سخت افزار داریم. ۷۰ درصد از تیم‌های لیگ برتری مشکل زمین دارند و از این مساله رنج می‌برند. ما هم دو هفته است که برای زمین تمرین تعلق خاطر داریم که سعی کردیم با آرامش، رفتار کنیم.

رحمتی درباره غایبان شهرخودرو برای بازی با نفت آبادان گفت: قاسمی نژاد در کنار تیم تمرینات عمومی خود را آغاز کرده است. فرجی با توجه به اینکه مشکل خدمت دارد هنوز آن را حل نکرده و تهران است. مهربان هم که مصدوم شده بود امروز توانست تا حدودی در تمرینات شرکت کند استفاده از بازیکنان بستگی به شرایط بازی دارد به جز آقای فرجی بقیه مشکلی برای بازی کردن ندارند.

وی درباره حواشی بازی گذشته با پیکان یادآور شد: هر حرفی بزنم برداشت‌های متفاوتی از آن می‌شود. وقتی دو بازیکن در زمین سر به سر می‌شوند داور سریع سوت می‌زند اگر داور زمین از دیدش پنهان بماند بازیکن توپ را به بیرون میزند اگر قرار باشد ما بازی را سمت دیگر دروازه شروع کنیم و دروازه‌بان آن سوی زمین احساس مصدومیت کند دیگر بازی جوانمردانه را اینگونه رعایت نمی‌کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.