سرمربی تیم فوتبال لاتزیو می‌گوید که اگرچه نتیجه بازی تیمش مقابل زنیت، کار این تیم را آسان جلوه می‌دهد اما آنها کار ساده‌ای برای غلبه بر حریف روس خود نداشته‌‌اند.

سرمربی تیم فوتبال لاتزیو می‌گوید که اگرچه نتیجه بازی تیمش مقابل زنیت، کار این تیم را آسان جلوه می‌دهد اما آنها کار ساده‌ای برای غلبه بر حریف روس خود نداشته‌‌اند. به گزارش خبرگزاری تسنیم، سیمونه اینزاگی سرمربی تیم فوتبال لاتزیو پس از پیروزی خانگی ۳ بر یک شب گذشته (چهارشنبه) مردانش مقابل زنیت در هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا که تداوم‌بخش شکست‌ناپذیری این تیم در این رقابت‌ها بود و سبب شد که فاصله یک امتیازی‌اش با دورتموند صدرنشین در جدول گروه F حفظ شود، به شبکه اسکای اسپورت ایتالیا گفت: ما آنقدر خوب بازی کردیم که به نظر می‌رسید شکست دادن حریف کار آسانی بوده است، اما در واقع اینطور نبود. زنیت تیم کوچکی نیست. آنها یکی از تیم‌هایی هستند که به طور منظم در لیگ قهرمانان حضور دارند. فکر می‌کنم که ما از حد انتظار بهتر نتیجه گرفته‌ایم چون از چهار بازی هشت امتیاز داریم که این شامل دو تساوی بسیار مهم خارج از خانه مقابل بروژ و زنیت می‌شود آنهم در حالی که در آن بازی‌ها چند بازیکن کلیدی‌مان را در اختیار نداشتیم. بازیکنان مصدوم ما اما الان یکی یکی در حال بازگشت هستند. اینکه از بازی امشب سه امتیاز گرفتیم بسیار مهم است.

در فرایند منجر به گل اول لاتزیویی‌ها، ۲۴ پاس میان ۱۰ بازیکنان این تیم رد و بدل شد تا اینکه چیرو ایموبیله توپ را وارد دروازه زنیت کرد.

اینزاگی ادامه داد: بازیکنان من چند سال است که تلاش می‌کنند فوتبالی زیبا را به نمایش بگذارند و من فکر می‌کنم که ما در بازی شنبه شب‌ مقابل کروتونه هم چنین کاری را در شرایطی غیرممکن انجام دادیم. در این بازی هم ما می‌توانستیم روی گلی که از زنیت دریافت کردیم و به طور کلی روی توپ‌های بلندی که این تیم در ابتدای بازی می‌فرستاد بهتر کار کنیم. ما برای بستن فضاهای حرکت آرتم ژیوبا و مخصوصاً مهار او برای زدن ضربات سر تمرین کرده بودیم، اما او باز هم توانست به ما گل بزند. پس ما نیاز داریم که عملکردمان را آنالیز و ایراد کار را پیدا کنیم. با این حال طرف دیگر قضیه هم این است که لاتزیو امشب سه گل زد و می‌توانست شش یا هفت گل بزند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.