هفته چهارم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با پیروزی آبی‌های لندن و سفیدپوشان آندلس و صعود هر دو تیم به مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌ها آغاز شد.

هفته چهارم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با پیروزی آبی‌های لندن و سفیدپوشان آندلس و صعود هر دو تیم به مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌ها آغاز شد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، در نخستین شب از هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا سه‌شنبه شب دو بازی در گروه E برگزار شد که در مهمترین آنها تیم فوتبال چلسی میزبان خود تیم رن فرانسه را با نتیجه ۲ بر یک شکست داد و به‌عنوان اولین تیم از مرحله گروهی جواز حضور در مرحله یک هشتم نهایی را کسب کرد.

شاگردان فرانک لمپارد با گلزنی کالوم هادسون اودی در دقیقه ۲۲ پیش افتادند، اما ۵ دقیقه به پایان رن میزبان با گلزنی سرهو گیراسی کار را به تساوی کشاند. با این حال اولیویه ژیرو مهاجم فرانسه چلسی با گلزنی در دقیقه نخست وقت‌های تلف شده نیمه دوم پیروزی چلسی را قطعی کرد و شانس صعود را از نماینده کشورش گرفت.

در بازی دیگر این گروه میان سویا و کراسنودار در روسیه نیز همین نتیجه رقم خورد و سویایی که با گلزنی ایوان راکیتیچ در دقیقه ۴ پیش افتاده بود، در دقیقه ۵۶ گل تساوی را از واندرسون دریافت کرد. با این حال در سناریویی مشابه به بازی چلسی و رن، منیر الحدادی در پنجمین دقیقه از وقت‌های تلف شده نیمه دوم گل برتری نماینده اسپانیا را به ثمر رساند تا این تیم هم دقایقی پس از چلسی به‌عنوان تیم دوم راهی مرحله یک هشتم نهایی شود.

با این نتایج چلسی و سویا هر دو با ۱۰ امتیازی و بر حسب تفاضل گل (چلسی مثبت ۸ و سویا مثبت ۳) به ترتیب در رده‌های اول و دوم جدول گروه E قرار گرفتند. تیم‌های کراسنودار و رن هم هر دو با یک امتیاز و به خاطر نتیجه بازی رودررو به ترتیب در رده‌های سوم و چهارم این گروه هستند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.