پزشک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تمام تدابیر بهداشتی و پروتکل‌های آن در سفر به اهواز رعایت خواهد شد و کلیه اتاق‌ها پیش از اسکان بازیکنان در هتل، ضد عفونی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، علیرضا حقیقت پزشک تیم فوتبال پرسپولیس آخرین وضعیت قهرمان فوتبال ایران را تشریح کرد و گفت: بازیکنان پرسپولیس در صحت و سلامت به اهواز سفر می‌کنند.

پزشک تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص امور پزشکی تیم و سلامت بازیکنان گفت: به دلیل شیوع و افزایش روز افزون بیماری کرونا، علائم حیاتی و شرایط تک تک بازیکنان به طور روزانه مورد بررسی قرار می‌گیرد و خوشبختانه کلیه اعضای تیم در صحت و سلامت بسر می‌برند.

وی در خصوص تست بازیکنان نیز عنوان کرد: پیش از بازی با صنعت نفت آبادان از کلیه بازیکنان تست کرونا به عمل آمد و خوشبختانه هیچ موردی پیش نیامد.

دکتر حقیقت در مورد وضعیت بشار رسن گفت: بشار رسن پس از تست کرونا که منفی اعلام شد، به جهت مصدومیت جزیی که داشت، زیر نظر کادر پزشکی به درمان پرداخت و به زودی به تمرینات گروهی باز می‌گردد.

پزشک سرخپوشان در خصوص شرایط تیم نیز تصریح کرد: خوشبختانه مصدومیت جدی نداریم و تمامی بازیکنان در اختیار کادر فنی می‌باشند.

پزشک پرسپولیس در پایان در مورد تدابیر بهداشتی برای سفر به اهواز خاطر نشان کرد: تمام تدابیر بهداشتی و پروتکل‌های آن در این سفر رعایت و انجام خواهد شد و کلیه اتاق‌ها پیش از اسکان بازیکنان در هتل، ضد عفونی می‌شود. ضمن اینکه لوازم ضد عفونی و محافظتی که هر روز در اختیار تیم قرار می‌گیرد، در این سفر نیز در دسترس اعضای تیم خواهد بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.