مدیر تیم فوتبال پیکان تهران گفت: مهدی تارتار هنوز استعفای کتبی نداده است و ما از تصمیم او شوکه هستیم.

علی اصغر مدیرروستا در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص استعفای مهدی تارتار از سرمربیگری پیکان تهران گفت: فعلاً چیزی به باشگاه به طور کتبی ارائه نشده است تا بتوانیم نظر دقیق درباره استعفای تارتار بدهیم. او هنوز سرمربی تیم محسوب می‌شود چون استعفایی به باشگاه ارسال نشده است و او را هنوز سرمربی می‌دانیم.

مدیر تیم فوتبال پیکان تهران درباره دلایل استعفای تارتار افزود: من در تمرین بودم و همین امروز هم درباره مشکلاتی که بابت نبود نفرات لازم برای دیدگاه‌های فنی‌اش بیان کرده را به من گفت. از او خواستم کمی صبور باشد و با دو سه هفته کار کردن روی تیم می‌تواند به انتظارات خودش هم نزدیک شود.

وی در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه آیا زمان قبول هدایت این تیم شرطی از سوی آقای تارتار برای تغییر در لیست بازیکنان پیکان مطرح شد؟ تصریح کرد: نه! آقای تارتار زمانی که هدایت تیم را پذیرفت تمام جوانب را بررسی کرده بود. نفراتی هم که خواست در همان بازه زمانی کوتاه جذب کردیم. با این حال او امروز به من گفت که نمی‌توان با این شرایط، کار ویژه ای کرد.

مدیرروستا ادامه داد: به مهدی تارتار گفتم اگر دو سه هفته کار کنی می‌توانی تیم را ارتقا دهی. از او خواستم کمی آرامش فکری پیدا کند و درباره تصمیم شفاهی خود تجدیدنظر کند. اگر هم واقعاً فکر کرد که نباید بماند باید آن را کتبی به باشگاه بگوید.

وی درباره شرایط این تیم تاکید کرد: پس از بازی سختی که مقابل شهر خودرو داشتیم و سه امتیازی که کسب کردیم روحیه خوبی داشتیم اما الان شوکه هستیم. فکر می‌کنم تارتار باید فکر کند و درباره تصمیمش تجدیدنظر کند.

مدیر تیم فوتبال پیکان درباره وجود فشار برای استعفای وی خاطرنشان کرد: اصلاً فشاری روی تارتار نبوده است. هیات مدیره و مدیرعامل از او حمایت کامل داشتند. مدیران کارخانه هم او را قبول دارند. خودم هم به تارتار اعتقاد داشته و دارم. امیدوارم با اندکی فکر بیشتر در تصمیمش تجدیدنظر کند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )