هافبک برزیلی تیم فوتبال رئال مادرید معتقد است این تیم در لیگ قهرمانان اروپا در گروهی دشوار قرار گرفته است.

هافبک برزیلی تیم فوتبال رئال مادرید معتقد است این تیم در لیگ قهرمانان اروپا در گروهی دشوار قرار گرفته است. به گزارش خبرگزاری تسنیم،‌ تیم‌های اینتر و رئال مادرید در حالی فردا شب (چهارشنبه) در چارچوب هفته چهارم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه جوزپه مه‌آتزا به مصاف هم می‌روند که وضعیت خوبی در گروه B ندارند. رئال مادرید، بازی رفت را با نتیجه ۳ بر ۲ به سود خود به پایان برد تا چهار امتیازی شود و در رده سوم این گروه قرار بگیرد، این در حالی است که تیم تحت‌هدایت آنتونیو کونته با دو امتیاز در قعر جدول جای دارد.

کاسمیرو که بر بیماری کووید-۱۹ غلبه کرد و آماده همراهی رئال مادرید در دیدار برگشت مقابل اینتر است، به سایت رسمی اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) گفت: می‌دانیم که در گروه دشواری قرار داریم. شاختار بازیکنان بزریلی بسیار باکیفتی دارد، بورسیا مونشن‌گلادباخ در آلمان عالی کار کرد و اینتر هم تیم فوق‌العاده‌ای است که یک مربی با ایده‌های روشن دارد.

وی درباره دیدار رفت دو تیم رئال مادرید و اینتر اظهار داشت: می‌دانستیم بازی آسانی نخواهد شد، اما با ذهنیتی قوی و تمرکز برای کسب پیروزی پا به میدان گذاشتیم. رودریگو گل تعیین‌کننده‌ای به ثمر رساند. همچنین ذهنیت و تمرکزی که در جریان بازی از خود نشان دادیم، در کسب پیروزی خیلی مهم بود.

هافبک برزیلی رئال مادرید خاطرنشان کرد: می‌دانیم که هنوز راه طولانی در پیش داریم، اما پیروزی در بازی رفت مقابل اینتر خیلی مهم بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.