مدافع تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: تیم ما با تغییرات نسبتا زیادی مواجه شده و برای هماهنگی و کسب نتایج مطلوب نیاز به زمان داریم.

مدافع تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: تیم ما با تغییرات نسبتا زیادی مواجه شده و برای هماهنگی و کسب نتایج مطلوب نیاز به زمان داریم. امید خالدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص شکست تیمش برابر گل‌گهر در هفته دوم لیگ برتر گفت: ما در مجموع نمایش خوبی در این بازی داشتیم، خصوصاً در نیمه اول. چند موقعیت خوب هم در طول نود دقیقه داشتیم که استفاده نکردیم، ولی تیم حریف برعکس ما از موقعیت‌ها نهایت استفاده را برد و برنده شد. ما می‌توانستیم در این بازی امتیاز بگیریم و فکر می‌کنم به حق‌مان نرسیدیم.

وی در خصوص دو شکست ابتدایی مس در لیگ برتر و اینکه آیا آنها می‌توانند شرایط را در آینده تغییر بدهند، تاکید کرد: مس تازه به لیگ برتر صعود کرده و فضای لیگ برتر هم با لیگ دسته اول قابل قیاس نیست. این را هم باید در نظر گرفت که مس نسبت به سال گذشته با تغییرات نسبتا زیادی در زمینه بازیکن مواجه شده و بازیکنان برای هماهنگی و کسب نتایج مطلوب نیاز به زمان دارند.

خالدی خاطرنشان کرد: ما تیم خوبی داریم و کادر فنی هم برای موفقیت تیم زحمت می‌کشد. مطمئن هستم که تیم ما در لیگ برتر ماندگار خواهد شد، در ضمن ما دنبال یک جایگاه خوب هستیم تا لیگ را با نتایجی موفقیت‌آمیز به پایان برسانیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.