مدافع تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: اگر یک برد بیاوریم، تیم روی غلتک می‌افتد و امیدوارم این اتفاق در بازی با آلومینیوم اراک رخ بدهد.

مدافع تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: اگر یک برد بیاوریم، تیم روی غلتک می‌افتد و امیدوارم این اتفاق در بازی با آلومینیوم اراک رخ بدهد. عقیل کعبی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص شکست تیمش برابر گل‌گهر در هفته دوم لیگ برتر گفت: ما در دقایقی از این بازی تمرکز خودمان را از دست دادیم و وقتی یک تیم اشتباه کند، طبیعتا ضربه می‌خورد. البته چند فرصت هم داشتیم که استفاده نکردیم. در مجموع نتوانستیم خواسته‌های کادر فنی را در زمین پیاده کنیم و مربیان هم در مورد گل‌گهر نکات لازم را به ما گوشزد کرده بودند.

مدافع مس در خصوص تغییر هتل این تیم قبل از بازی با گل‌گهر و اینکه هتل محل اقامت آنها را به اعضای گل‌گهر دادند، عنوان کرد: این موضوع واقعا تمرکز تیم ما را بهم زد. ما مجبور شدیم از رفسنجان به کرمان برویم و دوباره به رفسنجان برگردیم. این اتفاقات واقعا عجیب بود.

وی درخصوص شروع بد مس رفسنجان و دو شکست پیاپی برابر استقلال و گل‌گهر تاکید کرد: ما می‌توانستیم بهتر نتیجه بگیریم، ولی باید این را هم در نظر گرفت که مس تازه به لیگ برتر صعود کرده و نیاز به زمان دارد. اگر یک برد بیاوریم تیم روی غلتک می‌افتد و امیدوارم این اتفاق در بازی با آلومینیوم اراک رخ بدهد. می‌دانیم بازی سختی در پیش داریم، ولی تلاش می‌کنیم تا سه امتیاز را بگیریم.

کعبی در خصوص بازی روی چمن مصنوعی در بازی‌های خانگی خاطرنشان کرد: این ورزشگاه اختصاصی مس است و فعلا باید با این شرایط کنار بیاییم. طبیعتا بازی روی چمن مصنوعی سخت است و امیدوارم ورزشگاه جدید مس هر چه زودتر آماده شود تا بتوانیم روی چمن طبیعی بازی کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.