باشگاه الوکره اعلام کرد با توجه به حضور یک بازیکن محروم در ترکیب تیم فوتبال قطر اس سی خواستار اعلام نتیجه ۳ بر صفر در بازی اخیر دو تیم شده است.

باشگاه الوکره اعلام کرد با توجه به حضور یک بازیکن محروم در ترکیب تیم فوتبال قطر اس سی خواستار اعلام نتیجه ۳ بر صفر در بازی اخیر دو تیم شده است. به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم قطر اس‌سی با حضور علی کریمی هافبک ایرانی در هفته ششم لیگ قطر با یک گل الوکره را شکست داد، اما حریف در مهلت قانونی پس از مسابقه به حضور محمد سالم الربیعی مدافع قطر در این بازی اعتراض کرده است.

براساس ادعای باشگاه الوکره الربیعی در مسابقه جام «اوریدو» برابر السیلیه با کارت قرمز از زمین اخراج شد که این بازی ۱۰ روز قبل از بازی اخیر برگزار شده است. با توجه به ضرورت اعمال کارت قرمز در مسابقات داخلی علیرغم اخراج این بازیکن در یک جام دیگر لازم است محروم در اولین بازی داخلی که در لیگ برگزار شده اعمال شود که این اتفاق روی نداده و الربیعی در کنار کریمی و سایر بازیکنان قطر مقابل الوکره به میدان رفت.

این اعتراض به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال قطر ارسال شده که در صورت تایید یاران علی کریمی علیرغم پیروزی در هفته ششم با نتیجه ۳ بر صفر و به دلیل حکم انضباطی بازنده خواهند شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.