مدیر عامل باشگاه فولاد خوزستان در پاسخ به اظهارات مدیرعامل استقلال عنوان کرد که به جای این باشگاه عذرخواهی می‌کند.

به گزارش ایسنا، سعید آذری درباره حکم کمیته استیناف که منجر به لغو محرومیتش شد، اظهار کرد: بر اساس مستنداتی که ارائه کرده بودیم حکم لغو شده و مستندات حقوقی وجود داشت و با من بمیرم و تو بمیری، محرومیت من را لغو نکردند.

وی درباره دیدار تیمش برابر استقلال هم گفت: فولاد از ابتدای بازی تلاش کرد که با به کار گیری تاکتیک پیروز میدان باشد. یک مربی برای کسب پیروزی برنامه ریزی می‌کند. فولاد جنگنده ظاهر شد و توانمندی فنی لازم را برای پیروزی داشت. حساسیت‌های این بازی به رقابت‌های زیر جلدی با جواد نکونام برمی‌گشت. چون جواد نکونام هم گزینه‌ استقلالی‌ها برای هدایت تیمشان بود و با وجود اینکه با ما قرارداد داشت با نکونام مذاکره کرده بودند، حساسیت این بازی زیاد شده بود. می‌خواستند اثبات کنند که برتر هستند و این موضوع روی بازی تاثیر گذاشته بود. متاسفانه شاهد اتفاقات خوبی نبودیم.

وی افزود: پیش‌از بازی، جواد نکونام با من تماس گرفت و گفت استقلال بیانیه داده که زاهدی‌فر (داور مسابقه) قبلا برای استقلال اشتباه کرده و آنها نگران هستند. با این حال من با انتشار بیانیه قبل از بازی مخالفت کردم اما بعد از ویدئو محمود فکری اعلام کردیم از حقوق خودمان دفاع می‌کنیم. شکایت خودمان را به کمیته انضباطی فرستادیم. بعداز آن استقلال بیاینه داد که به نظر می‌رسید به دنبال تسویه حساب شخصی با من بودند و نکات خوبی نداشت. در بیانیه آن‌ها به ارکان قضایی فدارسیون فوتبال ایراد گرفته شده بود. با این حال من به جای مدیران استقلال بودم، حتما به جای انتشار بیانیه‌ همان ابتدا عذرخواهی می‌کردم.

وی تصریح کرد: من ۱۸ سال است که در فوتبال مدیر هستم و بارها محمود فکری را دیده‌ام و با اینکه در بازی‌های زیادی باخت داشتیم اما به تیم حریف تبریک گفتم. مدیرن استقلال می‌توانستند با یک عذرخواهی کوچیک همه این حواشی را جمع کنند.

سعید آذری در ادامه در واکنش به اظهارات احمد مددی نسبت به خود گفت: آقای مددی! شما در جایگاهی نیستید بپرسید کمیته اخلاق چرا مرا محروم کرد؟! شما سردبیر روزنامه بودید و یک فرد فرهنگی هستید. بروید به الفاظی که محمود فکری به کار برد بپردازید و نگران ما نباشید. رزومه کاری من و مدیریت من مشخص است. کمیته اخلاق هم به خاطر مصاحبه من علیه بهاروند و برخی مسولان فدراسیون که مربوبوط به سال ۹۸ مرا محروم کرد. متاسفانه هیچ تاسفی در رفتار و گفتار شما نمیبینم. شما توهین ناموسی را به کوه یخ تشبیه می‌کنید، اگر به کوه یه تشبیه می‌کنید توهین کننده را چه می‌بینید؟ در حوزه اختیارات شما نیست مرا به فرافکنی متهم می‌کنید. من به جای شما به خاطر ۷ مورد عذرخواهی می‌کنم با اینکه با یک عذرخواهی کوچک از طرف شما، این موضوع حل می‌شد.

آذری در پایان گفت: باشگاهی که چنین مدیری دارد که به عکاس ما «کارت به کارت» می گوید، مربی‌اش هم باید چنین توهین کند. مدیر باشگاه که توهین ناموسی را گردن نمی‌گیرد. شجاعت و شهامت عذرخواهی را ندارد. فرافکنی همین است. مسعود اکبری عکاس رسمی باشگاه ما است. او را به جاسوسی متهم می‌کنند. اگر همه این هنرها را روی تیم‌ خودتان می‌گذاشتید، در تلویزیون آبرو ریزی نمی‌کردید و فایل صوتی پخش نمی‌شد. در باشگاه شما دعوای مدیریتی وجود دارد. من از طرف شما از کسانی که به آنها توهین شده عذرخواهی می‌کنم و امیدوارم کوه یخی که گفتید، بزرگ‌ترش نصیب خودتان شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.