مهدی تارتار، سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: وقت تلف کردن هم یک نوع تاکتیک دارد و ما باید با تاکتیک وقت را تلف کنیم نه با زمین انداختن.

مهدی تارتار، سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: وقت تلف کردن هم یک نوع تاکتیک دارد و ما باید با تاکتیک وقت را تلف کنیم نه با زمین انداختن. به گزارش خبرگزاری تسنیم، مهدی تارتار، سرمربی تیم فوتبال پیکان پس از پایان دیدار تیمش مقابل شهر خودرو اظهار داشت: با توجه به اینکه قرار بود ۷۰ دقیقه بازی کنیم با بچه‌ها صحبت کردم که کار را تهاجمی آغاز کنیم و باید بگویم که آن را خوب پیش بردیم. کاملاً بازی را در اختیار داشتیم و حتی می‌توانستیم در نیمه اول به گل برسیم.

وی افزود: در نیمه اول که حدود ۲۵ دقیقه بود، می‌توانستیم گل بزنیم اما با شروع نیمه دوم تغییراتی ایجاد کردیم‌. خدا را شکر یک ضربه پنالتی گرفتیم اما متاسفانه نتوانستیم آن را به گل برسیم‌. اتفاقاً خوب شد، چون آنقدر اعتراض روی نیمکت حریف وجود داشت که همان بهتر پنالتی‌مان گل نشد. ما در جریان بازی به گل رسیدیم و برنده بازی شدیم‌. تیم شهر خودرو هم تیم با کیفیتی است و از نبود چند بازیکن آنها بهتر بهره بردیم‌ و در نهایت به سه امتیاز بازی رسیدیم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان درباره اعتقاد مهدی رحمتی، سرمربی شهر خودرو به وقت تلف کردن این تیم گفت: آنهایی که مرا می‌شناسند و تمام بازیکنانی که با من کار کرده‌اند، می‌توانند شهادت بدهند که هیچ وقت در فلسفه مربیگری‌ام نگفته‌ام با انداختن خودتان روی زمین وقت را تلف کنید. وقت تلف کردن هم یک نوع تاکتیک دارد و ما باید با تاکتیک وقت را تلف کنیم نه با زمین انداختن. متاسفانه پیکان با توجه به شرایط سال گذشته و اینکه با اختلاف یک گل جلو بودیم و تفکرات سابق، یکی دو مورد بچه‌ها خودشان را روی زمین انداختند. من هم اصرار کردم بچه‌ها بلند شوند اما واقعاً دروازه‌بان ما گرفتگی داشت و نتوانست که حتی خودم سر او فریاد زدم.

تارتار اضافه کرد: متاسفانه برخی دوستان فکر می‌کنند من علامتی داریم اما شاگردانم حاضر هستند و در این ۱۲،۱۳ سال مربیگری همه شاگردانم حضور دارند و خدا را شکر همه پیشرفت کرده‌اند. بروند از آنها بپرسند که آیا تا به حال شده ما علامتی بدهیم که خودتان را زمین بیندازید یا نه. به هر حال ما باید پیروز این میدان می‌شدیم، چون هیچ خطری روی دروازه ما نبود و بچه‌ها بازی منسجمی را از خودشان به نمایش گذاشتند.

وی درباره اینکه آیا با توجه به شرایط کرونایی کشور بهتر است لیگ تعطیل شود یا ادامه پیدا کند، گفت: ما تابع تصمیم فدراسیون فوتبال و ستاد مبارزه با کرونا هستیم. به شخصه دوست دارم این اتفاق رخ دهد، چون دیر به تیم اضافه شدم و می‌خواهم به همراه کادر فنی‌ام بیشتر تیم را بشناسم. تفکر بچه‌ها را باید تغییر بدهیم اما باید همه چیز را در نظر گرفت. تیم‌های دیگر هم زحمت کشیده‌ و سختی‌ها را تحمل کرده‌اند و دوست دارند بازی‌ها ادامه داشته باشد. امیدوارم بهترین تصمیم گرفته شود تا به سود مردم باشد. مردم ما باید در این زمینه ذینفع باشند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.