سرمربی تیم فوتبال یوونتوس از فروش سه بازیکن این تیم در پنجره نقل و انتقالات تابستانی امسال جلوگیری کرده است.

سرمربی تیم فوتبال یوونتوس از فروش سه بازیکن این تیم در پنجره نقل و انتقالات تابستانی امسال جلوگیری کرده است. به گزارش خبرگزاری تسنیم، فابریتزیو رومانو خبرنگار سرشناس ایتالیایی مدعی شد که آندره‌آ پیرلو سرمربی تیم فوتبال یوونتوس تابستان امسال از فروش سه بازیکن تیمش از جمله مدافع ترکیه‌ای این تیم مریح دمیرال که لسترسیتی خواهان جذب او بود، جلوگیری کرده است.

خبرنگار سایت کالچومرکاتو که به طور تخصصی اخبار حوزه نقل و انتقالات را پوشش می‌دهد، مدعی شد که علاوه بر دمیرال، آدرین رابیو هافبک فرانسوی یوونتوس که از لیگ برتر پیشنهاد داشته هم جزو سه بازیکنی بوده که پیرلو مانع فروش‌شان شده است. سومین بازیکن هم دفاع راست برزیلی تیم، دانیلو بوده که پیرلو خواسته به حضورش در تورین ادامه دهد.

پیرلو شب گذشته (شنبه) پس از پیروزی تیمش مقابل کالیاری هم به تمجید از رابیو پرداخت و درباره او گفت: حتی خود رابیو هم نمی‌داند که چقدر قدرتمند است. به نظر من او یک قهرمان است و ما هم داریم روی جنبه‌های فیزیکی و روانی بازی او کار می‌کنیم تا از این هم بهتر شود.

دانیلو که پست تخصصی‌اش دفاع راست است، در این فصل سومین مدافع میانی یوونتوس و تنها بازیکن این تیم بوده که در تمامی بازی‌های این فصل بانوی پیر حضور داشته است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.