سرمربی تیم فوتبال یوونتوس بعد از برتری تیمش مقابل کالیاری از فوق‌ستاره پرتغالی بیانکونری تمجید ویژه‌ای کرد.

سرمربی تیم فوتبال یوونتوس بعد از برتری تیمش مقابل کالیاری از فوق‌ستاره پرتغالی بیانکونری تمجید ویژه‌ای کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، آندره‌‌آ پیرلو در پی برتری ۲ بر صفر شب گذشته (شنبه) شاگردانش مقابل کالیاری در هفته هشتم سری A ایتالیا، در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «‌DAZN» گفت: ممکن است بازیکنان در ترکیب تیم تغییر کنند اما سبک بازی ما نباید تغییری کند. ما بازی را به خصوص در نیمه اول به خوبی تحت‌کنترل داشتیم و نیاز به چنین عملکردی داشتیم تا اعتماد به نفس تیمی‌مان تقویت شود.

وی افزود: وقتی بازیکنان از بازی‌های ملی بازمی‌گردند، همیشه حفظ تمرکز در آنها کار سختی است اما ما از همان شروع بازی با روحیه خوبی به کارمان ادامه دادیم. ما بازیکنان زیادی در ترکیب‌مان داریم که می‌توانند در فاز هجومی جریان بازی را تغییر دهند اما نیاز به تعادل در بازی‌مان داریم، در غیر این صورت ممکن است به خطر بیفتیم.

سرمربی یوونتوس همچنین در تمجید از هافبک برزیلی‌اش که در این بازی درخشان ظاهر شد، اظهار داشت: این همان آرتوری بود که ما انتظارش را داشتیم. او از لالیگا به اینجا آمده که لیگی با رویکردی کاملاً متفاوت است. آرتور نیاز به زمان داشت تا خودش را در تیم جا بیندازد. او روی توپ تسلط داشته و توانایی یافتن راه‌حلی برای فرار از زیرفشار حریف را دارد.

پیرلو در بخش دیگری از صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: ما بازیکنان باکیفیتی در تیم‌مان داریم اما این کافی نیست و به منظور تسلط داشتن بر بازی باید توپ را در زمین سریع‌تر به گردش در بیاوریم. ما باید تحت‌فشار قرار دادن حریف را از همان شروع بازی آغاز کنیم،کاری که این فصل زیاد انجام نداده‌ایم. ضروری است که تا جای ممکن توپ را هر چه سریع‌تر از حریف باز پس بگیریم و به این منظور باید حریف را به طور مداوم تحت‌فشار قرار دهیم و مالکیت توپ را در اختیار بگیریم.

سرمربی راه‌راه پوشان در خصوص به بازی آوردن پائولو دیبالا در مقطع پایانی بازی هم اظهار داشت: زمانی که دیبالا به لحاظ بدنی کاملاً آماده باشند، بیشتر بازی خواهد کرد. او به دلیل ویروس قدیمی‌ای که در بدنش بود، به مدت ۱۰ روز بود که آنتی‌بیوتیک مصرف می‌کرد اما حالا حالش خوب بود و کمی پرقدرت‌تر در زمین حاضر شد.

وی همچنین در تمجید از زننده دو گل تیمش در این دیدار خاطرنشان کرد: رونالدو یک حرفه‌ای تمام‌عیار است و همانطور که همه ما می‌دانیم او الگویی برای اطرافیانش چه در جریان مسابقات و چه در تمرینات است. تنها توصیه‌ای که می‌توانم به او بکنم این است که با همین روند به کارش ادامه بدهد.

یوونتوس با این برد ۱۶ امتیازی شد و خود را به رده دوم جدول رده‌بندی سری A رساند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.