یک پیشکسوت فوتبال کرمان گفت: گل گهر سیرجان در بین سه باشگاه حرفه‌ای و یکی از بهترین باشگاه‌های ایران است چرا که هم در بحث مدیریتی و هم در بحث امکانات در شرایط خوبی قراردارد.

ولی میرزایی در گفت‌وگو با ایسنا درباره عملکرد تیم‌های کرمانی لیگ برتر اظهار کرد: باتوجه به این گل گهر یک سال بیشتر در لیگ برتر حضور داشته است و جایگاهش را در لیگ برتر تثبیت کرده است اکنون با یارگیری خوب و کادرفنی قوی که انتخاب کردند یکی از مدعی‌های سهمیه لیگ قهرمانان آسیا هستند. آن‌ها تیمشان را خیلی خوب بستند و فوتبال خیلی خوبی هم بازی می‌کنند.

گل گهر در هر پست دو بازیکن خیلی خوب دارد

او ادامه داد: گل گهر به نظر من در هر پست دو بازیکن خیلی خوب دارد. آن‌ها یکی از تیم های بالانشین جدول خواهند بود. گل گهر با سیستم ۱-۳-۲-۴ بازی می‌کند و در خط جلو منشا را دارد و نکته ای که وجود دارد حضور یونس شاکری است که بازیکنان را به خود مشغول می‌کند و منشا هم از این فرصت استفاده می‌کند. سه مهره خط جلو گل گهر بسیار با کیفیت هستند. آن‌ها تیم خیلی خوبی بستند.

این پیشکسوت فوتبال کرمان با بیان این‌که گل گهر تغییرات کمی داشته است، گفت: فکر می‌کنم شگفتی ساز لیگ بیستم گل گهر سیرجان است و امیر قلعه نویی هم هرجایی حضور داشته، تیمش بالا نشین لیگ شده است و تیم‌های برنده را بستند. بازیکنان را به سمتی می‌برد که بهترین رتبه را کسب کنند و در رتبه‌های بالایی لیگ حضور داشته باشند.

سیرجانی‌ها یکی حرفه‌ای ترین باشگاه‌های ایران است

او درباره مدیریت باشگاه گل گهر گفت: اتفاق خوبی که در این باشگاه رخ داده است زیر ساخت‌هایش است. یکی از کارهای خوبی که در سیرجان انجام شده است همین بوده و به واسطه مدیریت خوبی که در باشگاه گل گهر وجود دارد، کارهای زیرساختی خیلی خوبی شده است. گل گهر سیرجان در بین سه باشگاه حرفه‌ای و یکی از بهترین باشگاه‌های ایران است چرا که هم در بحث مدیریتی و هم در بحث امکانات در شرایط خوبی قراردارد.

میرزایی درخصوص وضعیت مس رفسنجان عنوان کرد: مسی‌ها سال اول حضورشان در لیگ برتر را تجربه کنند و باید سعی کنند در لیگ برتر بمانند. تغییرات در این تیم زیاد بوده است و باید وقت داشته باشند تا این تیم هماهنگ شود. درست است دو بازی از لیگ گذشته است اما هنوز زود است درباره این تیم اظهار نظر کنیم.

مس رفسنجان اگر بتواند در لیگ برتر باقی بماند شاهکار کرده است

پیشکسوت فوتبال کرمان درباره پیش بینی اش از رتبه دو تیم کرمانی در پایان لیگ بیستم گفت: من خیلی امیدوارم گل گهر سهمیه کسب کند و جزو سه تیم اول لیگ برتر قرار بگیرد اما به نظرم مس رفسنجان با توجه به این‌که سال اول حضورش را در لیگ برتر تجربه می‌کند، اگر بتواند در لیگ برتر باقی بماند شاهکار کرده است.

او در پایان اضافه کرد: حضور محمد ربیعی نیز می‌تواند به مس کمک کند. من با او تا به حال کار نکردم اما مربی جوان و با انگیزه‌ای است. کسی که تیم را از لیگ یک به لیگ برتر آورده است حتما مربی خوبی است. آن‌ها کادرفنی خوبی دارند و اگر مدتی صبر و حوصله کنند می‌توانند تیم را در لیگ برتر نگه دارند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.