مهدی هاشمی‌نسب مربی خوزستانی تیم فوتبال فولاد درباره ویدئوی بحث برانگیز پس از دیدار این تیم و استقلال صحبت‌هایی را مطرح کرد.

مهدی هاشمی‌نسب مربی خوزستانی تیم فوتبال فولاد درباره ویدئوی بحث برانگیز پس از دیدار این تیم و استقلال صحبت‌هایی را مطرح کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت باشگاه فولاد خوزستان، تیم فولاد خوزستان روز گذشته در دیداری حساس موفق شد در ورزشگاه خانگی‌اش مقابل استقلال به برتری برسد. پس از بازی اما ویدئویی از مهدی ‌هاشمی‌نسب مربی تیم فولاد در فضای مجازی منتشر شد که برای روشن شدن افکار عمومی در این خصوص با مربی فولاد گفت‌وگوی کوتاهی را انجام دادیم که در زیر می‌خوانید:

به خاک و مردم خوزستان تعصب دارم شناسنامه و تاریخچه زندگی و فوتبال من بیانگر ارادت و تعصب خاصی به خاک، مردم و فوتبال خوزستان است. طی دو سال اخیر که با افتخار در خدمت باشگاه بزرگ فولاد خوزستان بودم، همواره با دوری از تمام حواشی موجود تنها به فکر موفقیت تیم بوده و از جان مایه گذاشتم. همگان شاهد هستند که در تمام دوران فعالیت در فوتبال به‌عنوان فوتبالیست و همچنین مربی همواره تمام وجود و توان خود را برای موفقیت تیم‌هایم گذاشته‌ام، اما در خصوص باشگاه فولاد قضیه کمی متفاوت است. چرا که علاوه بر تلاش جهت انجام وظایف و کسب رزق حلال که همیشه بدان معتقد بودم، اینجا برایم رنگ و بوی خاک، زادگاه و خانواده‌ام را دارد و فعالیت در خاک خوزستان و در کنار هم ریشه‌هایم همواره به من انگیزه‌ای مضاعف داده است.

انرژی‌ام تخلیه شد، نمی‌توانستم از جایم بلند شوم در بازی روز گذشته و پس از به ثمر رساندن گل دوم، به دلیل تخلیه انرژی در طول مدت مسابقه قادر به بلند شدن از جای خود نبودم، چرا که پیش از دقیقه ۹۰ انتظار زدن گل و قطعی شدن پیروزی را داشتیم و استرس دقایق پایانی تمام انرژی من را گرفته بود. گمان نمی‌کنم که بعد از این گل کسی بیشتر از من خوشحال بوده باشد، چراکه آن گل، ثمره تلاش‌های شبانه روزی من و همه همکاران و همراهانم و مؤید پیروزی تیم شهرم بوده است. انسان‌ها اعتقادات مختلفی دارند، اما بزرگترین اعتقاد من کسب روزی حلال بوده و هرچه در زندگی دارم را ناشی از همین اعتقاد می‌دانم و مطمئن باشید هیچگاه و به هیچ دلیلی اجازه نمی‌دهم که شک و شبهه‌ای به این موضوع وارد شود.

هواداران استقلال من را مورد لطف قرار دادند در دو روز گذشته برخی از هواداران محترم باشگاه استقلال به بنده بابت خاطرات خوب گذشته ابراز محبت کرده و من را مورد لطف قرار دادند، کما اینکه در سه سال حضور در این باشگاه بزرگ همواره رابطه محبت‌آمیز و توأم با احترام بین‌مان برقرار بوده است و در استقلال نیز مطابق تمام دوران فوتبالم با تمام وجود تلاش کرده‌ام.

برای موفقیت فولاد از جانم خواهم گذشت از هواداران فهیم باشگاه فولاد خوزستان انتظار دارم بدانند که مهدی هاشمی‌نسب در این باشگاه با انگیزه‌ای چندین برابر نسبت به سابق برای خاک و استان خود خدمت می‌کند و هیچ حاشیه و اتفاقی میزان ارادت قلبی و تلاش بی‌وقفه من را برای خاکم، شهرم، استانم و باشگاهم کم نخواهد کرد. برای موفقیت فولاد از جانم خواهم گذشت و امیدوارم که همدل و متحد به‌دور از هر مسئله حاشیه‌ای برای موفقیت و رسیدن به قله پیروزی کنار هم تلاش کنیم و جشن بزرگ را در پایان فصل کنار هم بگیریم، آرزویی که امسال همه با هم می‌خواهیم آن را محقق کنیم.

به گزارش تسنیم، مهدی هاشمی‌نسب مربی تیم فوتبال فولاد پس از گل دوم تیمش که توسط لوسیانو پریرا به ثمر رسید روی نیمکت نشسته بود و شادی نکرد که این مسئله برای او حاشیه‌ساز شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.