سرپرست کمیته داوران فدراسیون فوتبال می‌گوید که ترتیب معرفی داوران بین‌المللی فوتبال ایران به فیفا براساس آزمون‌ها و عملکرد آنها مشخص شده است.

سرپرست کمیته داوران فدراسیون فوتبال می‌گوید که ترتیب معرفی داوران بین‌المللی فوتبال ایران به فیفا براساس آزمون‌ها و عملکرد آنها مشخص شده است. به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، فریدون اصفهانیان سرپرست کمیته داوران فدراسیون توضیحاتی را درباره معرفی اسامی داوران بین‌المللی به فیفا ارائه کرد. اصفهانیان در این مورد گفت: با توجه به اینکه تمام مصوبات کمیته داوران در هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال بررسی و نهایتاً تصمیم‌گیری می‌شود، بر همین اساس پس از جلسات متعدد کمیته داوران درباره معرفی داوران بین‌المللی بررسی‌های کامل و اقدامات لازم در این زمینه انجام شد.

وی افزود: با توجه به پیشنهادات ارائه شده توسط کمیته داوران و براساس مصوبه هیئت رئیسه و تأکید سرپرست فدراسیون، مقرر شد با اخذ استعلام توسط دبیرکل از فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا متعاقباً دپارتمان بین‌الملل فدراسیون لیست نهایی داوران بین‌المللی را به فیفا اعلام کند و کلیه سوابق نزد کمیته داوران و دپارتمان بین‌الملل موجود است.

سرپرست کمیته داوران خاطرنشان کرد: با توجه به نظرات محترم اعضای کمیته، از داوران واجد شرایط برای حضور در لیست بین‌المللی آزمون‌های لازم گرفته شد و با در نظر گرفتن عملکرد داوران ترتیب آنها را در لیست مشخص کردیم و براساس آن اسامی داوران بین‌المللی به فیفا معرفی شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.