مربی تیم فوتبال پرسپولیس از پیروزی تیمش برابر صنعت نفت ابراز خرسندی کرد و گفت: دلیل این که داور تصمیم گرفت آقای گل‌محمدی را اخراج کند را نمی‌دانم.

به گزارش خبرنگار مهر، روز سوم از هفته دوم بیستمین دوره رقابت‌های فوتبال لیگ برتر عصر امروز شنبه با دیدار تیم‌های پرسپولیس و صنعت نفت در ورزشگاه آزادی پیگیری شد که این بازی با برتری یک بر صفر سرخپوشان به پایان رسید. سیامک نعمتی (۴۳ - پنالتی) برای پرسپولیس گل زد.

حمید مطهری که در غیاب یحیی گل محمدی به محل نشست خبری آمده بود در مورد این دیدار گفت: بازی واقعاً سنگینی بود. شرایط زمین را همه دیدند. در شروع صحبت‌هایم گلایه می‌کنم از مسئولان ورزشگاه آزادی چرا که چمن خیلی بلند بود. این بلندی چمن و بارانی که آمده بود کار ما را سخت کرد. گردش توپ در این زمین خیلی سخت بود. مسئولان باید این موضوع را رعایت کنند. به بازیکنان ما فشار زیادی آمد.

وی ادامه داد: دوست داشتیم خیلی بهتر از این کار کنیم. شرایط تیم ما هفته به هفته بهتر خواهد شد. خیلی مهم است که ما در دو بازی هیچ گلی نخوردیم. شکل دفاع تیمی ما فوق العاده است. بجز چند دقیقه پایانی موقعیتی به حریف ندادیم. آقای اکبریان که داور با تجربه‌ای است در چند صحنه خطای بی مورد گرفت.

مطهری در مورد اخراج گل محمدی گفت: نمی دانم داور چرا ایشان را اخراج کرد. واقعاً تعجب کردم از این تصمیم. دلیلش را هم نمی دانم.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد عقب نشینی این تیم در نیمه دوم گفت: هیچ وقت ما چنین تفکراتی نداریم که بخواهیم عقب و دفاع کنیم. همانطور که گفتم بلندی زمین چمن برای بازیکنان شرایط را سخت کرده بود. به همین خاطر کند شدن روند تیم طبیعی بود. باید بیشتر تمرین کنیم و با تمرکز بیشتر گلزنی را هم حل کنیم. در این مورد مشکل خاصی هم نیست.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.