اعضای تیم فوتبال مس رفسنجان برای دیدار با گل‌گهر سیرجان، مجبور شدند در هتلی در شهر کرمان ساکن شوند و سپس برای برگزاری بازی، به رفسنجان بازگردند.

اعضای تیم فوتبال مس رفسنجان برای دیدار با گل‌گهر سیرجان، مجبور شدند در هتلی در شهر کرمان ساکن شوند و سپس برای برگزاری بازی، به رفسنجان بازگردند. به گزارش خبرگزاری تسنیم، در فاصله دو روز مانده تا دیدار تیم‌های فوتبال مس رفسنجان و گل‌گهر سیرجان، اعضای تیم سیرجانی از کمبود امکانات در شهر رفسنجان، نبود هتل مناسب برای اسکان خود در این شهر و اینکه اعضای دو تیم مجبورند در یک هتل (هتل هیلان) ساکن شوند، انتقاد کردند.

پس از این موضوع، اعضای تیم مس رفسنجان هتل هیلان را ترک کردند تا شاگردان امیر قلعه‌نویی در این هتل ساکن شوند. نارنجی‌پوشان رفسنجان هم به شهر کرمان رفتند تا در هتلی در این شهر مستقر شوند. شاگردان محمد ربیعی برای دیدار با گل‌گهر به شهر رفسنجان بازگشتند که فاصله بیش از یک ساعته کرمان تا رفسنجان قطعاً روی آنها تأثیر داشته است.

علی حیدر رضایی مدیر تیم فوتبال مس رفسنجان در همین باره، به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: اعضای تیم در هتل هیلان بودند. گل‌گهر تیم هم‌استانی ماست و می‌خواستند در همین هتل اسکان یابند. هتل هیلان راه‌های ورود و خروج و رستوران‌های مجزا داشت و می‌توانست میزبان اعضای هر دو تیم باشد. با این حال آنجا مسافر داشت و با توجه به رابطه حسنه میان مدیران دو باشگاه و اصرار باشگاه سیرجانی به سکونت هر یک از اعضای تیم در یک اتاق، این هتل را در اختیار گل‌گهر قرار دادیم.

وی درباره وضعیت هتل جهانگردی رفسنجان تصریح کرد: ما برای سکونت در این هتل، دیر اقدام کردیم و جایی نداشتند. با این حال در هفته‌های آینده زودتر اقدام می‌کنیم تا مشکلی ایجاد نشود. سال‌های گذشته بیشتر تیم‌ها برای بازی با مس رفسنجان در کرمان می‌ماندند و از آنجا تا رفسنجان حدود یک ساعت زمان می‌برد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.