رضا جعفری هافبک تیم فوتبال سایپا می‌خواهد در این فصل عملکردی بهتر از فصول گذاشته داشته باشد.

رضا جعفری هافبک تیم فوتبال سایپا می‌خواهد در این فصل عملکردی بهتر از فصول گذاشته داشته باشد. رضا جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره تساوی تیمش برابر نفت مسجدسلیمان گفت: می‌دانستیم بازی سختی در پیش داریم و آنها هم تیم خوبی هستند که مربی خوبی هم روی نیمکت دارند. ما با اینکه گل اول را خوردیم، ولی ناامید نشدیم و در نهایت گل تساوی را به ثمر رساندیم. البته جریان بازی طوری بود که موقعیت‌های زیادی روی دروازه‌های دو تیم ایجاد نشد، ولی گرفتن یک امتیاز در زمین حریف بد نیست.

وی در پاسخ به این پرسش که «چرا تساوی‌های ابراهیم صادقی در مربیگری زیاد است؟»، تصریح کرد: ما در بازی اول از پرسپولیس یک امتیاز گرفتیم و شاید خیلی از تیم‌ها اگر برابر این تیم بازی می‌کردند، شکست می‌خوردند. در ضمن تساوی دوم ما هم بیرون از خانه بود. این درست است که فصل گذشته نتایج خوبی نگرفتیم، ولی امسال مطمئناً سایپا فصل متفاوتی خواهد داشت و این را ثابت خواهیم کرد که سایپا مثل فصل گذشته نیست.

هافبک تیم فوتبال سایپا راجع به عملکردش در فصول گذشته در این تیم اظهار داشت: من در سال‌های گذشته تجربیات زیادی را به دست آوردم، به هر حال گاهی اوقات اتفاقاتی رخ می‌دهد که شرایط برای بازیکن مناسب نیست و گاهی اوقات هم خود بازیکن مقصر است. می‌دانم توقعات از من بالاست، ولی امسال می‌خواهم عملکردم در سال‌های گذشته را جبران کنم. من حتی به فکر لژیونر شدن هم هستم و باید در این فصل بیشتر خودم را نشان بدهم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )