سرمربی مس رفسنجان گفت: برای باخت‌هایمان دنبال مقصر نیستم و همه چیز به عهده سرمربی است اما اسیر گادوین منشا شدیم.

به گزارش ایسنا، محمد ربیعی پس از شکست تیمش مقابل گل گهر سیرجان اظهار کرد: به تیم مقابل و کادرفنی‌شان تبریک و خسته نباشید می‌گویم. به تیم خودمان خسته نباشید می‌گویم چرا که در اکثر بازی در نظم و تاکتیکی که مدنظرمان بود خوب کار کردند. به هر حال فوتبال همین است و وقتی از یک سری از موقعیت هایتان استفاده نکنید، این فرصت را به حریف می‌دهید که بتواند بهتر از موقعیت ها استفاده کند.

او ادامه داد: هیچ نگرانی‌ وجود ندارد چرا که سطح رشد و پیشرفت تیم مشهود است. کاری با یک سری نگاه‌های مغرضانه ندارم و کسانی که فنی می‌توانند تیم ما را بررسی کنند، متوجه هستند که من چه می‌گویم. روی یک ضربه ایستگاهی که از قبل هم پیش بینی می‌کردیم اسیر گادوین منشا شدیم. تفاوت منشا با بازیکنان دیگر مشهود بود. برای باخت‌هایمان دنبال مقصر نیستم و همه چیز به عهده سرمربی است.

سرمربی مس رفسنجان با بیان این‌که برای تیم‌هایی مثل ما بین بازیکنان خارجی و ایرانی تفاوت وجود دارد، گفت: این مساله مهمی است چرا که بازیکنی مثل منشا کیفیتش را نشان می‌دهد. از قانون منع جذب بازیکن خارجی گله ندارم و به هر حال این اتفاق رخ داده است اما فقط صحبتم با قانون گذار این است که یک زمانی یک تیم بازیکن خارجی دارد و ایرادی ندارد قرارداد ادامه پیدا کند اما باید بگویم تمدید با جذب بازیکن خارجی هیچ فرقی نمی‌کند.

او ادامه داد: قانون باید جوری باشد که مساوات رعایت شود و تیم‌هایی که به تازگی به لیگ برتر آمده‌اند هم اجازه جذب بازیکن خارجی را داشته باشند. در یک سری پست‌ها در فوتبال کشورمان با فقر شدید روبرو هستیم و آن‌هایی که در کارزار نقل‌و انتقالات هستند این را می‌دانند. گادوین منشا از لحاظ کیفی با دیگر بازیکنان متفاوت تر نشان داد و با احترام به تیم گل گهر سیرجان قائلم، تمام برنامه‌های آن‌ها را می‌دانستیم و تمام راه‌های بازی این تیم را بسته بودیم. به نظر من اتفاقات به این تیم کمک کرد تا پیروز شوند.

ربیعی اضافه کرد: در پانزده دقیقه آخر سه چهار موقعیت خیلی خوب داشتیم و اگر گل نزنی نمی‌توانید برنده باشید. اما در کل به بچه‌ها خسته نباشید می‌گویم چرا که خیلی خوب جنگیدند و خیلی خوب بازی کردند. بسیار از هفته قبل جلو تر بودیم و از لحاظ روحی و روانی هم در شرایط خوبی هستیم اما در عین حال این فوتبال است و با امیدواری به سراغ هفته بعد می‌رویم.

او درباره مشکلات تیمش گفت: ما در فضایی قرار گرفته‌ایم که در تمام ابعاد نیاز به هماهنگی بیشتر داریم و این رفته به رفته رفع می‌شود. ضعف‌های داریم اما اکنون جلوتر از هفته قبل هستیم و در حال برطرف کردنش هستیم.

سرمربی مس رفسنجان درباره عملکرد محمد قاضی و استفاده از سجاد آشوری، گفت: قاضی در این بازی خیلی تلاش کرد اما فرصت بیشتری می‌خواهد. او کارش را انجام داد و از تجربه و توانایی‌اش استفاده کرد. من از عملکردش راضی هستم چرا که در پرسینگ و دفاع در نیمه حریف به تیم ما خیلی کمک کرد. سجاد آشوری هم از زمانی که به داخل زمین آمد توانست کارایی‌اش را داشته باشد. به هر حال برنامه‌ریزی ما این بود و یکی از کسانی که فکر می‌کردیم می‌تواند به ما کمک کند همین بازیکن بود. کریم زاده هم که در این پست بازی کرد، بسیار خوب و مفید بود.

او در پایان درباره کیفیت چمن گفت: به نظر من کیفیت چمن مشکلی ندارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.