سرمربی تیم ملی فوتبال اروگوئه از پیروزی شاگردانش مقابل تیم تحت‌هدایت کارلوس کی‌روش، به عنوان بردی تاریخی یاد کرد.

سرمربی تیم ملی فوتبال اروگوئه از پیروزی شاگردانش مقابل تیم تحت‌هدایت کارلوس کی‌روش، به عنوان بردی تاریخی یاد کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، اسکار تابارس در پی برتری ۳ بر صفر بامداد امروز (شنبه) شاگردانش در خانه کلمبیا در مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ در منطقه آمریکای جنوبی گفت: پیش از این دیدار هم گفته بودم که بازی سختی در انتظارمان است اما می‌دانستیم که می‌توانیم به پیروزی برسیم. مهمترین چیز این بود که ما گام مهم دیگری برای رسیدن به هدف‌مان که همان تلاش برای صعود به مرحله پایانی جام جهانی قطر است را برداشتیم.

وی افزود: این بردی تاریخی برای اروگوئه بود چون ما هرگز در خانه کلمبیا به چنین بردی دست نیافته بودیم. بازی اما در شرایط آب‌وهوایی شهر بارانکیلا خیلی دشوار بود و دمای بالای هوا و رطوبتی که بود باعث شد تا بازیکنان‌مان در پایان بازی خیلی خسته شوند.

سرمربی تیم ملی اروگوئه در پایان خاطرنشان کرد: ما به چیزی که برای این بازی برنامه‌ریزی کرده بودیم، رسیدیم. برای ما چیزی تغییر نکرده و همان تیمی هستیم که در شکست مقابل اکوادور به میدان رفتیم. به هر حال باید آن شکست را فراموش کنیم و به آینده نگاه کنیم.

اروگوئه در بازی بعدی خود در همین چارچوب باید بامداد روز چهارشنبه در دیداری خانگی به مصاف برزیل صدرنشین برود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.