سرمربی تیم فوتبال چلسی از کامل شدن روند موفقیت‌های یک هفته اخیر تیمش ابراز رضایت و از شاگردان خود تمجید کرد.

سرمربی تیم فوتبال چلسی از کامل شدن روند موفقیت‌های یک هفته اخیر تیمش ابراز رضایت و از شاگردان خود تمجید کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، فرانک لمپارد پس از پیروزی ۳ بر صفر شب گذشته (شنبه) چلسی مقابل تیم برنلی در هفته هفتم لیگ برتر انگلیس، از نمایش شاگردانش در این بازی که روند خوب آنها طی یک هفته اخیر را تداوم بخشید، ابراز خرسندی کرد.

او گفت: به نظر خودم امشب ما یک نمایش کامل را ارائه کردیم. بازی در خانه برنلی کار سختی است و سبک فوتبال این تیم کارتان را بسیار دشوار می‌کند. در این ورزشگاه می‌دانید که مجبور هستید خوب دفاع کنید و در دریافت توپ‌های اول و دوم بسیار قوی باشید. من از بازیکنانم خواستم که اول تمرکزشان را حفظ کنند و دوم در حرکات پا به توپ‌شان خلاقیت بیشتری به خرج دهند. این همان اتفاقی است که در این بازی رخ داد و مرا بسیار خوشحال کرد. بعضی از پاس‌ها و حرکات‌مان از اولین دقیقه تا انتهای مسابقه بسیار خوب بودند.

لمپارد افزود: این پیروزی به نظرم یک گام رو به جلو بود. من همچنان درباره کارهایی که باید انجام دهیم با بازیکنانم صحبت می‌کنم، چون این راهی که در آن هستیم به هیچ عنوان به پایانش نزدیک نیست. بدون شک این هفته برای ما اتفاقات خوبی افتاد. در خانه منچستریونایتد مساوی کردیم و دروازه‌مان را بسته نگه داشتیم و دو بازی که نشان دهنده پیشرفت‌مان بودند را به نمایش گذاشتیم. من این پیشرفت را کاملاً احساس می‌کنم. قبل از شروع فصل بازیکنانی را خریدیم که هیچ هماهنگی با سایر بازیکنان‌مان نداشتند. ضمن اینکه اصلاً تیم یک اردوی پیش‌فصل درست و حسابی هم نداشت. در واقع آن تمرینات را داریم اکنون و در طول فصل انجام می‌دهیم. من می‌دانستم قرار نیست همه تلاش‌‌های‌مان برباد رود و سرانجام نتیجه می‌گیریم. البته هنوز در پایان راه نیستیم، اما اینکه کلین‌شیت می‌کنیم نشانه‌ای از شکل گرفتن یک ستون قوی برای تیم است.

سرمربی انگلیسی چلسی سپس از عملکرد دو بازیکن تیمش مقابل برنلی به صورت ویژه تمجید کرد و اظهار داشت: تیاگو سیلوا و ادوارد مندی بی‌نهایت به ما کمک کرده‌اند، اما کل گروه، شیوه دفاع کردن‌مان، ذهنیتی که داریم و حرکات پا به توپ‌مان همه و همه مثبت بودند. من بعد از یک چنین بردی از خوشحالی بالا و پایین نمی‌پرم، اما نمایش‌مان واقعاً مثبت بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.