هافبک تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گفت: با حضور امیر قلعه‌نویی تیم جاه‌طلبی هستیم و امیدوارم نتایج خوبی بگیریم.

هافبک تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گفت: با حضور امیر قلعه‌نویی تیم جاه‌طلبی هستیم و امیدوارم نتایج خوبی بگیریم. احمد زنده‌روح در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص شرایط گل‌گهر برای فصل جدید لیگ برتر گفت: خوشبختانه تیم ما وضعیت خوبی دارد و جزو تیم‌هایی بودیم که زود تمرینات را شروع کردیم. امسال چند بازیکن جدید به تیم اضافه شدند که کیفیت فنی خوبی دارند و امیدوارم از همین شروع لیگ برتر نتایج خوبی بگیریم.

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا گل‌گهر می‌تواند در لیگ امسال مدعی کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا باشد؟» تاکید کرد: از حالا نمی‌توان چیزی را پیش‌بینی کرد. تیم ما در فصل گذشته از لحاظ نتیجه‌گیری شرایط خوبی نداشت ولی شرایط امسال خیلی فرق می‌کند. ما با آمدن قلعه‌نویی حالا تیم جاه‌طلبی هستیم و برای رسیدن به بهترین نتایج تلاش می‌کنیم، خوشبختانه بازیکنان خوبی هم داریم و امیدوارم بهترین نتایج ممکن را بگیریم.

زنده‌روح در خصوص ماندن خودش در در گل گهر تصریح کرد: من یک فصل دیگر با تیم قرارداد دارم ولی می‌توانستم جدا شوم ولی بعد از صحبت با کادر فنی و مسئولان باشگاه ماندنی شدم. خودم هم دوست نداشتم تیمم را عوض کنم و فکر می‌کنم ماندم در گل‌گهر اتفاق خوبی بود. امیدوارم مثل سال گذشته بازی‌های تاثیرگذاری را برای تیمم انجام دهم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.