ستاره برزیلی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن علاقه‌ای برای بازگشت به بارسلونا ندارد.

ستاره برزیلی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن علاقه‌ای برای بازگشت به بارسلونا ندارد. به گزارش خبرگزاری تسنیم،‌ پایگاه خبری «فوت مرکاتو» فرانسه با انتشار گزارشی مدعی شد؛ نیمار دیگر تمایلی به بازگشت به بارسلونا ندارد و قصد دارد به حضورش در پاری‌سن‌ژرمن ادامه دهد. این ستاره برزیلی تابستان ۲۰۱۹ قصد بازگشت به نوکمپ را داشت و حتی مذاکراتی بین مدیران دو باشگاه در شهر پاریس انجام شد اما در نهایت توافقی بین طرفین حاصل نشد و نیمار در پارک‌دوپرنس ماندنی شد.

طبق این گزارش؛ نیمار ۲۸ ساله حالا آماده است تا خود را برای مدت طولانی‌تری و تا سال ۲۰۲۷ به پاری‌سن‌ژرمن متعهد کند، تیمی که فصل گذشته با آن تا فینال لیگ قهرمانان اروپا پیشروی کرد و بهترین فرم و شکل خود را از زمان جدایی‌اش از بارسلونا، تجربه کرد.

نیمار که چهار سال فوق‌العاده را در بارسلونا کنار لیونل مسی و لوئیس سوارس تجربه کرد، در سال ۲۰۱۷ در انتقالی ۲۲۲ میلیون یورویی از این تیم جدا شد و به پاری‌سن‌ژرمن پیوست. ستاره برزیلی PSG تاکنون در ۸۹ بازی از رقابت‌های مختلف برای این تیم فرانسوی به میدان رفته و ۷۲ گل نیز به ثمر رسانده است.

او تاکنون به پاری‌سن‌ژرمن به کسب هشت جام مختلف از جمله سه قهرمانی در لوشامپیونه و دو قهرمانی در جام حذفی فرانسه کمک کرد. نیمار همچنین نقش بسزایی در رسیدن پاری‌سن‌ژرمن به دیدار فینال فصل گذشته لیگ قهرمانان داشت، اتفاقی که برای اولین بار در تاریخ این باشگاه رخ داد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.