اسطوره فوتبال برزیل به مناسبت شصت سالگی رقیب خود در کسب عنوان بهترین بازیکن تاریخ فوتبال جهان، به او تبریک گفت.

اسطوره فوتبال برزیل به مناسبت شصت سالگی رقیب خود در کسب عنوان بهترین بازیکن تاریخ فوتبال جهان، به او تبریک گفت. به گزارش خبرگزاری تسنیم، با فرا رسیدن شصتمین سالروز تولد دیه‌گو مارادونا اسطوره فوتبال آرژانتین، افراد زیادی به او تبریک گفتند و در این میان ادسون آرانتس دوناسیمنتو «پله» با ارسال پیامی در صفحه شخصی خود در یکی از شبکه‌های اجتماعی به کاپیتان سابق آلبی‌سلسته تبریک گفته است.

او در پیام خود نوشته است: «دوست بزرگ من، مارادونا. من همیشه تشویقت خواهم کرد. همیشه حامی‌ات خواهم بود. امیدوارم که عمری طولانی داشته باشی، همیشه بخندی و مرا هم بخندانی. تولدت مبارک!» پله این پیام را به سه زبان پرتغالی، اسپانیایی و انگلیسی منتشر کرده است. او در کنار این پیام عکسی از خودش در کنار مارادونا منتشر کرده که مربوط به سال‌ها پیش است و در آن او در حال تبریک گفتن به مارادونا بابت کسب موفقیت با تیم ملی آرژانتین است.

تولد پله ۸ روز پیش بود و اسطوره برزیلی ۸۰ ساله شد. به همین مناسب مارادونا برای او پیامی با این مضمون نوشت: من هم می‌خواهم مانند همه دنیا تبریک بگویم. هشتادمین سال زندگی‌ات مبارک سلطان.

مارادونا که به مناسبت ۶۰ ساله شدنش نتوانست جشنی برگزار کند، به خاطر ابتلای یکی از محافظان شخصی‌اش به کرونا، او خودش را قرنطینه کرده است و ممکن است یکی دو بازی بعدی تیم تحت هدایتش، خیمناسیا لاپلاتا را از دست بدهد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.