محمد شریفی، هافبک جدید تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد که تمام وجودش را برای این تیم خواهد گذاشت تا به موفقیت دست پیدا کند.

محمد شریفی، هافبک جدید تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد که تمام وجودش را برای این تیم خواهد گذاشت تا به موفقیت دست پیدا کند. به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، محمد شریفی، بازیکن سابق تیم‌های فوتبال سایپا و استقلال خوزستان که برای انجام امور قراردادی به باشگاه پرسپولیس آمده بود اظهار داشت: پیش از هرچیز خوشحالم که به خانواده بزرگ پرسپولیس پیوستم و تمام وجودم را خواهم گذاشت تا بهترین عملکرد را در پرسپولیس داشته باشم و بتوانیم به جام‌های بیشتر دست پیدا کنیم.

وی درخصوص اینکه به دلیل مصدومیت مدتی از میادین دور بوده، گفت: خب مصدومیت پیش آمد، اما این فصل تمام وجودم را برای باشگاه پرسپولیس خواهم گذاشت و خوشحالم که نظر آقای گل‌محمدی روی من مثبت بوده که در پرسپولیس حضور پیدا کنم. با قرارداد دو ساله به پرسپولیس پیوستم و شماره پیراهنم نیز ۱۸ است.

هافبک جدید تیم فوتبال پرسپولیس درباره کار کردن زیر نظر یحیی گل‌محمدی گفت: کار کردن با یحیی گل‌محمدی باعث افتخار است و همانطور که گفتم تمام وجودم را ابتدای برای پرسپولیس کادرفنی خواهم گذاشت تا روزهای خوبی داشته باشیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.