مدیرعامل جدید پرسپولیس ابراز امیدواری کرد این تیم بتواند در فینال لیگ قهرمانان آسیا برنده شود و این باشگاه در آذرماه جشن قهرمانی بگیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، جعفر سمیعی پیش از ظهر امروز شنبه و پس از برگزاری مراسم رسمی معارفه به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه پرسپولیس گفت: ابتدا از اعضای هیات مدیره باشگاه تشکر می‌کنم که به من اعتماد کردند. امیدوارم بتوانم با همیاری پیشکسوتان و هواداران در این جایگاه طبق برنامه‌ای که چند روز پیش دادم عمل کنم.

وی افزود: امیدوارم در کوتاه‌ترین زمان برای قهرمانی پرسپولیس در آسیا شرایط را فراهم کنیم. البته این مهم بدون حمایت و همراهی هواداران، بازیکنان و کادر فنی رقم نمی‌خورد. امیدوارم ۲۹ آذرماه جشن ملی را در ایران با قهرمانی پرسپولیس برپا کنیم.

سمیعی در مورد فعالیتش در فضای مجازی نیز گفت: بنده هیچ صفحه‌ای در اینستاگرام ندارم و پیج‌های منتسب به بنده جعلی است. از هواداران پرسپولیس تقاضا می‌شود، کلیه اخبار باشگاه را از طریق رسانه‌های رسمی باشگاه دنبال کنند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره صحبت با اعضای کادر فنی تاکید کرد: با کادر فنی صحبت کردم ولی قطعاً آنها زحمت کشیدند و با کمبودها و شرایط سخت تیم را قهرمان کرده و به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسانده‌اند. بدون شک از آنها حمایت خواهد شد. ضمن آنکه پرسپولیس بازیکنان با غیرتی دارد که از تمام توان آنها استفاده خواهد شد.

سمیعی درباره راهکار خود برای خروج پرسپولیس از بحران‌های مالی یادآور شد: بزرگترین مشکل باشگاه مسائل اقتصادی است. در این زمینه یک کمیته اقتصادی تشکیل خواهد شد. همچنین حضور در بورس نیز برایش برنامه ریزی شده و اقدامات لازم برای ورود به بازار سرمایه را در نظر خواهیم گرفت.

سمیعی درباره میزان بدهی باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: اجازه دهید فعلاً در این زمینه صحبت نکنم تا بیشتر روی مسائل دقیق شوم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پاسخ به انتقادات از انتخاب وی به عنوان چهره غیرورزشی گفت: تلاشمان را می‌کنیم تا اینجا موفق شویم.

سمیعی درباره پرداخت طلب بوژیدار رادوشوویچ گفت: برای پرداخت مطالبات بازیکنان نیاز به بررسی بیشتر است و امروز در جریان ریز مسائل آنها قرار می‌گیرم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره استعفا از مدیرکلی حراست وزارت ورزش و جوانان یادآور شد: طبیعتاً طبق قانون نمی‌توانم در دو جا باشم و از آنجا استعفا می‌دهم.

وی درباره وظایف ابراهیم شکوری بخاطر انتخابش به عنوان معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس گفت: از تمام ظرفیت‌های او استفاده خواهیم کرد. مطمئناً او کمک‌های زیادی به بنده خواهد کرد.

سمیعی در خصوص وضعیت ادامه همکاری پرسپولیس با کارگزار باشگاه تصریح کرد: همکاری باشگاه با کارگزار ادامه خواهد داشت. ما با آنها قرارداد داریم و از آنها حمایت می‌کنیم

وی درباره احتمال حضور در هیات مدیره باشگاه پرسپولیس افزود: مربوط به تصمیم دوستان است. اگر تصمیم بگیرند خواهم بود.

وی درباره ارتباط با رسانه‌ها گفت: بخاطر مسائل زیربنایی شاید کمتر بتوانم در ارتباط باشم اما به زودی سخنگو خواهیم داشت تا در این باره اطلاع رسانی کند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )