عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در واکنش به مخالفت نمایندگان مجلس با حضور یک حراستی در مدیریت این باشگاه گفت: نظر نمایندگان مجلس محترم است اما به هر حال تصمیمی است که گرفته شده.

به گزارش خبرنگار مهر، علی رغبتی پس از مراسم تودیع مهدی رسول پناه سرپرست مستعفی باشگاه پرسپولیس و معارفه جعفر سمیعی به عنوان مدیرعامل به خبرنگاران گفت: آقایان سمیعی و شکوری از امروز هستند تا کارها را پیش ببرند. امیدوارم در پست‌های جدید خود موفق باشند.

وی که از عضویت در هیات مدیره باشگاه پرسپولیس استعفا داده بود در این باره تصریح کرد: مجمع باید درباره استعفا یا ورود یک فرد دیگر به هیات مدیره نظر بدهد. هنوز هم مجمع تشکیل نشده تا به خواسته‌ام رسیدگی شود.

رغبتی درباره اینکه مهدی رسول پناه از ریاست هیات مدیره نیز استعفا داده است تاکید کرد: من از وضعیت او خبری ندارم. بهتر است از خودش بپرسید.

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس ادامه داد: هیات مدیره یک جای خالی دارد. اگر استعفاها پذیرفته شود جای بیشتری هم باز خواهد شد.

وی درباره اعتراض برخی نمایندگان مجلس نسبت به انتخاب جعفر سمیعی تصریح کرد: هر سازمان اختیاراتی برای خودش دارد. نظر نمایندگان مجلس نیز محترم است اما به هر حال تصمیمی است که گرفته شده و امیدوارم او موفق شود.

رغبتی درباره احتمال ورود مدیرعامل جدید به جمع اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس یادآور شد: درباره عضویت سمیعی، مجمع تصمیم گیری می‌کند و ما نه اختیاری داریم و نه نظری می‌توانیم بدهیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.