پیشکسوت آبی پوشان گفت: چرا هیات مدیره استقلال تکلیف مدیرعاملی این باشگاه را روشن نمی‌کند. مگر این تیم مدیرعامل نیاز ندارد؟

به گزارش خبرنگار مهر، کمتر از یک ماه پیش با بیانیه ۸ ماده‌ای هیات مدیره استقلال، احمد سعادتمند از سمت مدیرعاملی این باشگاه برکنار شد و یک روز بعد از آن احمد مددی معاون ورزشی باشگاه به صورت موقت جای وی را گرفت تا هیات مدیره تکلیف مدیرعامل این باشگاه را مشخص کند.

شهریار داستان هافبک میانی تیم استقلال در دهه هفتاد در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به موضوعات مربوط به استقلال گفت: مهم‌ترین موضوع این باشگاه در این مقطع زمانی، انتخاب مدیرعامل است. باشگاه بدون مدیرعامل مثل اتومبیل بدون راننده است و هیات مدیره باید هرچه زودتر مدیرعامل باشگاه را انتخاب و معرفی کند.

وی اضافه کرد: اینکه فعلاً اعضای هیات مدیره در کنار سرپرست مدیرعاملی اوضاع را در دست گرفتند بد نیست، اما این چاره قطعی کار نیست و هیات مدیره موظف است با انتخاب مدیرعامل امور اجرایی باشگاه را به وی بسپارد.

هافبک پیشین آبی پوشان بیان داشت: پیرامون استقلال و افراد مرتبط با این باشگاه پُر است از پیشکسوتان و مدیرانی که توان اداره این باشگاه را دارند و نباید پروسه انتخاب مدیرعامل اینقدر طولانی شود. همانطور که باید برای یک تیم فوتبال دروازه بان، هافبک و مهاجم انتخاب کرد، برای باشگاه هم باید مدیرعامل انتخاب کرد.

داستان در خصوص مسائل فنی آبی پوشان خاطرنشان ساخت: نفرات خوبی جذب تیم شدند و در برخی پست‌ها که کمبود وجود داشت به نظر می‌رسد این کمبودها با جذب بازیکنان مورد نظر برطرف شده است. اگر علی کریمی هم به تیم اضافه شود که بهترین اتفاق نقل و انتقالاتی روی داده و امیدواری به آن اضافه می‌شود.

پیشکسوت آبی پوشان در خصوص بیستمین دوره از رقابت‌های لیگ برتر بیان داشت: متاسفانه این فصل از لیگ برتر هم تحت تاثیر کرونا قرار دارد و باید بدون حضور تماشاگران برگزار شود. شاید خیلی از تیم‌ها نتوانند کیفیت خودشان را نشان دهند و باید تا شروع مسابقات صبر کرد و دید کدام تیم‌ها مدعی قهرمانی هستند. اما آنچه که قبل از شروع مسابقات می‌توان پیش بینی کرد این است که تیم‌هایی مثل استقلال، پرسپولیس و تراکتور مدعیان جدی قهرمانی هستند. سپاهان هم می‌تواند یک مدعی جدی برای قهرمانی باشد و البته گل گهر هم به واسطه حضور قلعه نویی می‌تواند حرف‌هایی برای گفتن داشته باشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.