ستاره برزیلی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن به دلیل مصدومیت از همراهی پاریسی در چند بازی مهم باز خواهد ماند.

ستاره برزیلی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن به دلیل مصدومیت از همراهی پاریسی در چند بازی مهم باز خواهد ماند. به گزارش خبرگزاری تسنیم، نیمار ستاره برزیلی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن به دلیل مصدومیت از ناحیه کشاله ران تا پایان دور بعدی بازی‌های ملی خانه‌نشین شد.

این بازیکن ۲۸ ساله در جریان پیروزی چهارشنبه شب تیمش مقابل استانبول باشاک‌شهیر ترکیه در هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا آسیب دید و با وجود ادامه دادن به بازی در نهایت در دقیقه ۲۶ مجبور به ترک میدان شد.

توماس توخل سرمربی پاری‌سن‌ژرمن در نشست خبری پیش از بازی شنبه شب تیمش مقابل نانت در لیگ دسته اول فوتبال فرانسه راجع به وضعیت نیمار گفت: ما ناراحتیم. او از ناحیه عضله نزدیک کننده دچار مصدومیت خفیفی شده است و بعد از دور آتی بازی‌های ملی باز خواهد گشت. فکر هم نمی‌کنم که با این وضعیت بتواند برای تیم ملی برزیل بازی کند. اطلاعاتی که ما داریم این است که او تا پایان بازی‌های ملی (پایان آبان) نمی‌تواند بازی کند.

پاری‌سن‌ژرمن تا زمان بازگشت نیمار سه بازی دیگر پیش رو دارد که اولین آنها مقابل نانت است و دو بازی دیگر به ترتیب در خانه لایپزیگ در هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان و مقابل رن در لوشامپیونه است. پاریسی‌ها شنبه شب از ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران میهمان تیم نانت خواهند بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.