بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس ابراز امیدواری کرد، عمر مدیریت جدید این باشگاه طولانی بوده و سرخپوشان کمترین تنش را داشته باشند.

بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس ابراز امیدواری کرد، عمر مدیریت جدید این باشگاه طولانی بوده و سرخپوشان کمترین تنش را داشته باشند. فرزاد آشوبی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره تغییرات مدیریتی در باشگاه پرسپولیس و انتخاب جعفر سمیعی به‌عنوان مدیرعامل این باشگاه اظهار داشت: من فقط امیدوارم این روندی که در یکی، دو سال اخیر باب شده و عمر مدیران باشگاه‌ها به شش ماه هم نمی‌رسد،‌ خیلی زود متوقف شود. سمیعی الان آمده است و امیدوارم به باشگاه کمک کند و فرصت زیادی داشته باشد تا امورات باشگاه را پیش ببرد.

وی درباره حضور ابراهیم شکوری در پُست معاونت اجرایی باشگاه پرسپولیس نیز تصریح کرد: اضافه شدن شکوری هم اتفاقی مثبت و باارزش است. او هم به‌عنوان یک عضو ورزشی سوابق روشنی دارد و در بخش مدیریتی به خاطر فعالیت در فدراسیون صاحب تجربه و جایگاه است. در هر صورت امیدوارم این ترکیب روزهای خوبی را برای پرسپولیس رقم بزند.

بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در مورد چالش‌های پیش رو مدیران جدید باشگاه پرسپولیس و همچنین اختلافاتی که بین رسول‌پناه و کادر فنی وجود داشت، توضیح داد: متأسفانه وقتی ثبات از بین می‌رود و مدیریت عمر کوتاهی دارد، مسائل و مواردی که ذهن‌ها را درگیر می‌کند، زیاد می‌شود. این اتفاقات کاملاً طبیعی است. من همان ابتدا که صحبت‌های رسول‌پناه را شنیدم، فهمیدم قصد او جدا شدن از بدنه باشگاه است که با آن ادبیات این مسائل را بیان می‌کند. امیدوارم حداقل عمر مدیریت جدید طولانی باشد و کمترین تنش را هم در باشگاه شاهد باشیم.

آشوبی در ادامه درباره وضعیت تیم پرسپولیس و جدایی چند بازیکن این تیم در آستانه شروع لیگ گفت: به نظرم رفتن شجاع یک بحث است، اما نوع جدایی محمد انصاری و نادری یک بحث دیگر. پُر کردن جای خالی این بازیکنان بسیار سخت است. شاید در نبود آن‌ها هم اتفاقات خوبی رقم بخورد، اما به نظرم حضور این بازیکنان می‌توانست دست گل‌محمدی را برای چینش تیم بازتر بگذارد. به‌هرحال امیدوارم تصمیماتی که در بُعد فنی هم گرفته شده است طوری باشد که در روند خوب پرسپولیس خللی ایجاد نکند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.