مدیرعامل جدید باشگاه پرسپولیس گفت: برای تحقق پنج هدف به پرسپولیس آمده‌ام که یکی از آنها مبارزه با باندهای فساد در اطراف باشگاه است.

مدیرعامل جدید باشگاه پرسپولیس گفت: برای تحقق پنج هدف به پرسپولیس آمده‌ام که یکی از آنها مبارزه با باندهای فساد در اطراف باشگاه است. به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از رسانه باشگاه پرسپولیس، جعفر سمیعی، مدیرعامل جدید باشگاه پرسپولیس ضمن تشکر از اعتماد مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان و اعضای هیئت مدیره گفت: مسئولیت سختی به دوش ما گذاشته شده و با امید به خدا و حمایت پیشکسوتان و هواداران عزیز انشاءالله بتوانیم مسیر موفقیت‌های پرسپولیس را ادامه دهیم.

وی افزود: من برای تحقق ۵ هدف به پرسپولیس آمده‌ام، هدف اول ایجاد شرایط لازم برای کسب قهرمانی آسیا است که در این مسیر همه اقدامات لازم در حوزه مدیریتی و پشتیبانی انجام می‌شود. هدف دوم و مهمی که دارم، ورود باشگاه پرسپولیس به بازار سرمایه و فرایند خصوصی سازی است که با قدرت روندی که شروع شده را ادامه می‌دهم تا این اتفاق تاریخی به سرعت انجام شود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس مبارزه با باندهای فساد را هدف سوم خود عنوان کرد و گفت: متأسفانه یکی از اتفاقات تلخ اطراف باشگاه که آرامش تیم و باشگاه را بهم زده، حضور باندهای فساد است که با همه توان با این پدیده شوم مبارزه خواهم کرد.

سمیعی تغییر ساختار باشگاه را هدف چهارم خود مطرح کرد و گفت: به سرعت کمیته فنی با نظر و همفکری پیشکسوتان، کمیته انضباطی با نظر حقوقدانان ورزشی و کمیته اقتصادی با کمک فعالان اقتصاد ورزشی و به منظور تأمین منابع مالی تشکیل می‌شود و البته کانون هواداران نیز با رویکرد تعاملی تقویت خواهد شد.

وی با بیان اینکه هدف پنجم به کارگیری همه ظرفیت‌های موجود در باشگاه خواهد بود، تصریح کرد: متأسفانه ظرفیت‌های موجود در جمع پیشکسوتان و هواداران برای مباحثی چون توسعه و تقویت فوتبال پایه همچنین ظرفیت‌های موجود در بین هواداران برای اقدامات فرهنگی و اقتصادی مغفول مانده، به همین منظور، برنامه ویژه‌ای برای استفاده از این ظرفیت‌ها داریم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پایان خاطرنشان کرد: لازم می‌دانم از زحمات همه مدیران پیشین باشگاه به ویژه مهدی رسول‌پناه تشکر کنم و از پیشکسوتان و هواداران و اهالی رسانه می‌خواهم در مسیر سختی که در پیش است، کمک کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.