رئیس هیئت‌مدیره باشگاه فوتسال ستارگان ورامین از انتقال قطعی امتیاز این تیم به قرچک و شرکت در مسابقات با نام شهید منصوری خبر داد.

رئیس هیئت‌مدیره باشگاه فوتسال ستارگان ورامین از انتقال قطعی امتیاز این تیم به قرچک و شرکت در مسابقات با نام شهید منصوری خبر داد. کریم منصوری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره واگذاری امتیاز تیم فوتسال ستارگان ورامین به شهرستان قرچک و تغییر نام آن به شهید منصوری اظهار داشت: صحبت‌هایی انجام شده تا باشگاه ستارگان را به شهید منصوری قرچک تبدیل کنیم که مدیرعامل آن سهم‌الدینی (مدیرعامل باشگاه ستارگان ورامین) است. من رئیس هیئت‌مدیره باشگاه ستارگان هستم و برنامه‌ریزی می‌کنیم به قرچک برگردیم تا شهید منصوری را برگردانیم. فعلاً امتیاز به نام ستارگان ورامین است اما نام مستعار آن، شهید منصوری خواهد بود و این انتقال به صورت قطعی انجام شده است.

وی درباره وضعیت مالی باشگاه شهید منصوری و انجام شدن مراحل قانونی تغییر نام باشگاه تصریح کرد: مدیریت باشگاه را به صورت چند نفره و مشارکتی انجام می‌دهیم و شهرداری قرچک هم ۵۰ درصد هزینه‌ها را تقبل کرده است. بقیه هزینه‌های باشگاه را هم خودمان یا توسط اسپانسر پرداخت خواهیم کرد. فعلاً تغییر نام تیم را در منطقه عنوان کردیم و سپس کارهای قانونی را انجام می‌دهیم.

رئیس هیئت‌مدیره باشگاه ستارگان ورامین درباره انتخاب سرمربی تیم شهید منصوری تصریح کرد: اکبر تقوی سرپرست تیم، کارهای مربوط به بازیکنان و سرمربی را انجام می‌دهد که فعلاً به ویروس کرونا مبتلا شده است. فعلاً تمرینات زیر نظر حسن‌زاده، دستیار رضا داورزنی (سرمربی فصل پیشین ستارگان) انجام می‌شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.