دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس برای ماندن در چارچوب دروازه این تیم و ارائه عملکرد مناسب تلاش زیادی می کند.

به گزارش خبرنگار مهر، تمرینات پیش فصل پرسپولیس برای دفاع از چهار قهرمانی متوالی خود در لیگ برتر پیگیری می‌شود تا شاگردان یحیی گل محمدی بتوانند خود را برای حضور مقتدرانه در بیستمین دوره این مسابقات آماده کنند.

سرخپوشان پایتخت که با توجه به خرید هفت بازیکن، تغییراتی در ترکیب اصلی خود خواهند داشت توانستند با تازه واردها به فینال لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ آسیا برسند.

حامد لک دروازه بان فصل گذشته ماشین سازی تبریز که تاثیر بسزایی در موفقیت این تیم در آسیا با کلین شیت های خود داشت زیر نظر داود فنایی تمرینات فشرده‌ای را انجام می‌دهد.

دروازه بان فصل گذشته ماشین سازی که با انتقادات فراوان راهی پرسپولیس شد عملکرد کم نظیری در آسیا داشت تا منتقدان خود را وادار به سکوت کرده و هواداران پرسپولیس را مشتاق تماشای فعالیت او در فصل پیش رو کند.

فنایی در حالی تمرینات اختصاصی برای حامد لک در نظر گرفته که بوژیدار رادوشوویچ دروازه بان دیگر این تیم به دلیل عدم دریافت مطالبات خود هنوز به ایران نیامده است تا در تمرینات شرکت کند.

فنایی برای افزایش تمرکز و قدرت مهار لک، توپ تنیس را به توپ فوتبال ترجیح داده تا بتواند این بازیکن را آماده بیستمین دوره رقابت‌های لیگ برتر کند. دروازه بانی که کار سختی برای آمادگی همیشگی در چارچوب دروازه پرسپولیس دارد تا جای خالی علیرضا بیرانوند را به خوبی پر کرده و بار دیگر به تیم ملی فوتبال بازگردد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.