ستاره بلژیکی تیم فوتبال اینتر در صورتی که بتواند در دومین بازی اروپایی این فصل تیمش گلزنی کند به رکورد همتای پرتغالی‌اش در یوونتوس نزدیک خواهد شد.

ستاره بلژیکی تیم فوتبال اینتر در صورتی که بتواند در دومین بازی اروپایی این فصل تیمش گلزنی کند به رکورد همتای پرتغالی‌اش در یوونتوس نزدیک خواهد شد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال اینتر امشب (سه‌شنبه) در حالی در هفته دوم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به خانه شاختار دونتسک اوکراین می‌رود که این بازی برای مهاجمش روکلو لوکاکو یک فرصت خاص تلقی می‌شود، فرصتی برای کم کردن فاصله خود با یک رکورد مهم که فعلاً تنها در اختیار کریستیانو رونالدو، مهاجم پرتغالی تیم فوتبال یوونتوس است.

اگر لوکاکو در بازی امشب (۲۱:۲۵) گلزنی کند برای دهمین بار متوالی در بازی‌های اروپایی‌اش دروازه رقبا را باز خواهد کرد. انتظار می‌رود که کونته طبق معمول بازی‌های قبلی اینتر، مهاجم سابق منچستریونایتد را در ترکیب اصلی مقابل نماینده اوکراین به میدان بفرستد و به همین دلیل او می‌تواند به یک قدمی رکورد رونالدو که در ۱۱ بازی اروپایی متوالی گلزنی کرده است برسد، البته تفاوت مهمی که رکورد لوکاکو با رکورد رونالدو خواهد داشت در این است که ۱۱ بازی متوالی تؤام با گلزنی رونالدو در لیگ قهرمانان بوده و در حالی که نیمی که گل‌های لوکاکو در ۹ بازی اروپایی قبلی‌اش در لیگ اروپا بوده است.

لوکاکو ماه آگوست سال ۲۰۱۹ از تیم منچستریونایتد با قراردادی ۷۴ میلیون یورویی به منچستریونایتد پیوست و در این فصل او در هر بازی اینتر در سری A گلزنی کرده و در بازی قبلی اینتر در لیگ قهرمانان مقابل مونشن‌گلادباخ نیز هر دو گل تساوی ۲-۲ تیمش را به ثمر رساند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.