معاون بانوان اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان با بیان این‌که باتوجه به هزینه هنگفتی که باشگاه‌ها بابت تست کرونا متحمل می‌شوند، احتمال دارد که آویسا نتواند در لیگ برتر فوتبال بانوان شرکت کند، گفت: البته با اعلام فدراسیون مبنی بر این‌که اگر امسال تیمی در لیگ شرکت نکند حذف نمی‌شود، اگر آویسا در لیگ برتر حضور پیدا نکند، سهمیه استان حفظ خواهد شد.

سکینه ناصری‌مقدم در گفت‌وگو با ایسنا در پاسخ به این سوال که تکلیف تیم آویسا برای حضور در فصل جدید لیگ برتر فوتبال بانوان چیست؟ اظهارکرد: مدیرعامل باشگاه آویسا خوزستان برای حضور در لیگ برتر اعلام آمادگی کرده و برنامه‌اش نیز شرکت در لیگ است اما باتوجه به هزینه هنگفتی که باشگاه‌ها بابت تست کرونا متحمل می‌شوند، احتمال دارد که آویسا نتواند در لیگ شرکت کند.

وی بیان کرد: البته باتوجه به اعلام خانم ناظمی از فدراسیون، امسال هیچ تیم لیگ برتری از لیگ بانوان حذف نمی‌شود و بر این اساس نیز اگر آویسا نتواند در لیگ حضور پیدا کند، حذف نمی‌شود و سهمیه خوزستان در لیگ برتر بانوان حفظ خواهد شد. این نیز کمک و کار خوب فدراسیون باتوجه به شرایط ایجاد شده به دلیل کرونا است.

معاون بانوان اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان گفت: البته قرار شد که خانم عبدالوند مدیرعامل باشگاه آویسا برآورد هزینه‌ای کند و در خصوص تصمیم نهایی‌شان جهت حضور یا عدم حضور در لیگ برتر جلسه‌ای با یکدیگر داشته‌ باشیم. اما آخرین صحبت این مدیرعامل تلاش برای حضور در لیگ برتر بود.

وی در پاسخ به این سوال که چرا برخلاف این‌که حق بانوان خوزستانی تیم‌داری‌های قوی در لیگ برتر است این مهم تاکنون اتفاق نیفتاده است؟ عنوان کرد: بله انتظار ما نیز همین است و این را حق دختران استان می‌دانیم. ما به دنبال جذب اسپانسرهای قوی برای بانوان هستیم و حتی با توجه به ظرفیتی که خوزستان در فوتبال بانوان دارد، می‌توانیم چند تیم لیگ برتری داشته باشیم. در حال رایزنی برای جذب اسپانسر هستیم تا از طریق لیگ یک، تیم دیگری را راهی لیگ برترر کنیم. البته این برنامه برای سال‌های آینده است زیرا امسال به خاطر کرونا شرایط سخت است.

ناصری‌مقدم همچنین در پاسخ به این سوال که آیا قصد ندارید باشگاه‌های لیگ برتری فوتبال استان از جمله فولاد را برای تیم‌داری در لیگ برتر بانوان که درخواست چندین ساله دختران خوزستانی است، متقاعد کنید؟ گفت: فولاد برای تیم‌داری در لیگ برتر بانوان تمایل داشت و حتی یکسری صحبت‌ها نیز صورت گرفت ولی در نهایت اعلام کرد که باتوجه به محدودیت‌هایی که در شرکت دارند، برای تیم‌داری در فصل پیش‌روی لیگ برتر برنامه‌ای ندارند و حضور این تیم منتفی شد. به هر حال پیگیر حضور تیم‌های قوی از استان در لیگ برتر بانوان هستیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.