عبدالله ویسی، سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: مربیانی که اعتراض دارند، درست می‌گویند که لیگ به خاطر عدم آمادگی برخی تیم‌ها به تعویق افتاد.

عبدالله ویسی، سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: مربیانی که اعتراض دارند، درست می‌گویند که لیگ به خاطر عدم آمادگی برخی تیم‌ها به تعویق افتاد. به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، عبدالله ویسی پس از تساوی یک بر یک تیم فوتبال پیکان مقابل سپاهان در دیداری تدارکاتی در خصوص آخرین وضعیت تیمش اظهار داشت: ما از بدنسازی خارج شده‌ایم و مثل همه تیم‌ها در حال برگزاری بازی‌های تدارکاتی هستیم. خوشبختانه یا متأسفانه بازی‌های لیگ یک هفته عقب افتاد. پنج بازیکن اصلی‌مان را از دست داده‌ایم و طول می‌کشد بازیکنان جدید هماهنگ شوند. امیدوارم با آمادگی نسبی وارد مسابقات شویم تا ضرر و زیان نبینیم.

وی در مورد نقل‌وانتقالات پیکان تصریح کرد: حدود ۵۰،۶۰ درصد راضی هستیم. از لیست اولیه نتوانستیم بازیکن بگیریم، چون گرانقیمت بودند و بودجه تیم آنقدر نبود که نفرات جایگزین را از تیم‌های اصلی بگیریم. با این حال راضی هستیم و امیدواریم از نظر تاکتیکی تیم خوبی در مسابقات داشته باشیم. در مجموع، نقل‌وانتقالات ما بد نبود.

سرمربی تیم فوتبال پیکان در رابطه با وضعیت دروازه‌بان‌های تیمش یادآور شد: مهم‌ترین نقطه زمین دروازه‌بان است و هیچ اشتباهی از او پذیرفته نیست. هنوز می‌گویم گلر خوب یک پدر و مادر خوب برای مربی و حتی بالاتر است. تمام باشگاه به آمادگی گلر بستگی دارد. ما دروازه‌بان‌های خوبی داریم و شیخ‌ویسی نیز تجربیاتش را به آنها انتقال می‌دهد. ویسی در واکنش به جدایی چهار بازیکن اصلی پیکان در نقل‌وانتقالات گفت: ۴ بازیکن اصلی و ستون تیم رفتند و پیدا کردن جایگزین برای آنها سخت بود. خیلی مشکل داریم، اما امیدواریم اتفاقات بدی که در نقل و انتقالات رقم خورد و با حضور بازیکنان جدید بتوانیم راحت وارد مسابقات شویم و آسیبی نبینیم. بودن آن ۴ بازیکن به تیم کمک می‌کرد، اما فکر نکنم نبودن‌شان آسیبی برساند.وی در خصوص اینکه برخی‌ها باشگاه‌ها از تعویض لیگ ناراحت هستند و اعتقاد دارند به خاطر عدم آمادگی باشگاه‌های بزرگ لیگ به تعویق افتاده است، گفت: این مربیان درست می‌گویند. برخی تیم‌ها آماده نیستند و در حال «تاب» دادن ما هستند. باز هم به مردم دروغ می‌گوییم. اگر ویروس کرونا هست، برای کل جامعه است و تمام شرکت‌ها و اداره‌ها باید تعطیل شوند. ما برای بازی اول‌مان مقابل صنعت نفت آبادان بلیت تهیه کرده بودیم، اما هنوز لیگ شروع نشده است، ضرر کرده‌ایم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان در رابطه با برنامه تیمش در فصل پیش رو خاطرنشان کرد: هیچ تیمی برای فرار از سقوط نمی‌جنگد. من تجربه قهرمانی در لیگ و نیفتادن را دارم و اینها دست به دست هم می‌دهد تا تیم خوبی روانه مسابقات کنیم. امیدوارم مثل لیگ قبلی، تن‌مان نلرزد و با برنامه وارد شده و اذیت نشویم.

ویسی در مورد تقابل با اکبر پورموسوی در هفته اول لیگ برتر گفت: همانقدر که من از سید شناخت دارم، او هم از من شناخت دارد. آن روز برنامه‌های تیم مشخص می‌شود و اینکه چه نتیجه‌ای رقم خواهد خورد. تا پایان سوت داور چیزی مشخص نیست.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.