سرمربی تیم گیتی پسند با بیان اینکه در تمامی دنیا رقابت‌های ورزشی در جریان است تاکید کرد: می‌توان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مسابقات را در ایران هم برگزار کرد.

وحید شمسایی سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند در گفتگو با ایسنا، در مورد وضعیت این تیم در آستانه شروع لیگ برتر گفت: تیم ما مدت‌هاست که تمرینات خود را آغاز کرده و برنامه مااین بود که طبق اعلام قبلی تیم را برای اول آبان که مسابقات شروع می‌شود آماده بازی‌ها کنیم اما با تعویق مسابقات در برنامه ریزی ما خلل ایجاد شده است. چند بازی دوستانه داشتیم اما نمی‌توانیم بیشتر از این بازی کنیم و این تاخیر در شروع لیگ به ضرر تیم‌هایی مثل ماست.

شمسایی افزود: بیماری کرونا از مدت‌ها پیش بوده و همه دنیا با آن درگیر هستند. متاسفانه شاهد اوج آن هستیم و لازم است که همه پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند اما اینطور نیست که مسابقات ورزشی تعطیل باشد.در تمام دنیا بازی‌ها در جریان است و حتی ال کلاسیکو با آن عظمت بدون تماشاگر و البته بدون مشکلی برگزار شد.

شمسایی با بیان اینکه در شرایط کنونی هزینه زیادی به تیم‌ها تحمیل شده است، گفت: ما هرچند وقت یکبار تست کرونا می‌دهیم که البته گلایه‌ای نداریم و این شرایط را پذیرفته‌ایم اما برای بازیکنان غیر بومی تیم که تعدادشان کم هم نیست خانه اجاره کرده‌ایم و هرچه زمان شروع بازی‌ها عقب بیفتد هزینه بیشتری به باشگاه تحمیل می‌شود و اگر بنا باشد بازی‌ها برگزار نشود هم این هزینه بیشتر خواهد شد.

سرمربی گیتی پسند با بیان اینکه لیگ‌های رشته‌های دیگر مثل هندبال و بسکتبال هم در ایران در جریان است، تاکید کرد: طبق اعلام قبلی امکان برگزاری بازی‌های فوتبال و فوتسال تا نیمه آبان نیست اما امیدواریم تمهیداتی اندیشیده شود تا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مسابقات آغاز شده و تیم‌ها از بلاتکلیفی در بیایند چون این قضیه بیش از هر چیز به ضرر تیم هایی است که برای لیگ فوتسال هزینه کرده و از مدت‌ها قبل تمرین‌های خود را شروع کرده‌اند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.