در هفته پنجم لیگ ستارگان قطر تیم صدرنشین الاهلی با کاپیتانی امید ابراهیمی در دیداری حساس به مصاف تیم السد می‌رود.

به گزارش خبرنگار مهر، هفته پنجم لیگ ستارگان قطر از روز گذشته آغاز شد و تیم‌های العربی و ام صلال با حضور بازیکنان ایرانی خود به موفقیت رسیدند.

در یکی از این بازی‌ها، العربی به مصاف تیم الوکره رفت که این مسابقه با نتیجه تساوی ۲ - ۲ تمام شد. هر دو گل العربی را مهرداد محمدی بازیکن ایرانی به ثمر رساند. گل دوم این بازیکن در دقیقه ۹۵ از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید و باعث شد گزارشگر عربی مسابقه به زبان فارسی و با جمله «به به خیلی خوب» از این بازیکن تمجید کند.

در دیگر بازی روز گذشته، تیم ام صلال با حضور روزبه چشمی مدافع ایرانی خود با یک گل مقابل القطر به برتری رسید.

امروز و در ادامه این رقابت‌ها، دیدار حساس الاهلی تیم صدرنشین جدول با السد، تیم دوم برگزار می‌شود. الاهلی با کاپیتانی امید ابراهیمی هافبک ایرانی عملکرد خیره کننده‌ای در چهار هفته ابتدایی داشته است و با کسب ۴ پیروزی و ۱۲ امتیاز در بالای جدول قرار دارد. السد هم با هدایت ژاوی هرناندز ۱۰ امتیازی است و با پیروزی در بازی امروز می‌تواند ضمن قطع نوار بردهای الاهلی، جای این تیم را در صدر بگیرد.

بازی سرنوشت ساز دیگر این هفته به تقابل الریان و الدحیل مربوط می‌شود. الدحیل که رامین رضاییان مدافع ایرانی را در اختیار دارد، از چهار مسابقه قبلی خود تنها ۶ امتیاز کسب کرده و در رده ششم جدول قرار دارد. الریان هم به تازگی شجاع خلیل زاده مدافع ایرانی را به خدمت گرفته است ولی مشخص نیست که آیا از این مدافع در بازی امروز استفاده می‌کند یا خیر.

تیم الخریطیات هم که پژمان منتظری مدافع ایرانی را در اختیار دارد، فردا به مصاف تیم الخور می‌رود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.