سرمربی چلسی اعتقاد دارد داور دیدار تیمش مقابل منچستریونایتد، پنالتی واضح آبی‌پوشان را اعلام نکرده است.

سرمربی چلسی اعتقاد دارد داور دیدار تیمش مقابل منچستریونایتد، پنالتی واضح آبی‌پوشان را اعلام نکرده است. به گزارش خبرگزاری تسنیم، فرانک لمپارد پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل منچستریونایتد درباره درگیری هری مگوایر و سزار آسپلیکوئتا در محوطه جریمه منچستریونایتد اظهار داشت: پنالتی کاملاً واضحی بود. VAR برای چنین صحنه‌هایی اینجاست. می‌دانم تشخیص آن همیشه برای داوران در زمین آسان نیست، اما نمی‌فهمم چرا بررسی نشد. آنها این کار را در ابتدای بازی انجام دادند.

وی با طعنه به پنالتی‌های گرفته شده به سود شیاطین سرخ در بازی‌های قبلی گفت: مشتاقم ببینم بقیه چه می‌گویند. با بچه‌ها درباره اینکه چند پنالتی آنها (منچستریونایتد) را در دو سال گذشته اینجا گرفتند، صحبت کردم و اینکه آنها در این موضوع در اروپا مایل‌ها اروپا جلو هستند! فکر نمی‌کنم داور بتواند توضیح دهد، چرا مانیتور را بررسی نکرد. گاهی بررسی یک صحنه در VAR سه دقیقه طول می‌کشد.

سرمربی چلسی درباره عملکرد مدافعان و دروازه‌بان تیمش تصریح کرد: عملکرد مندی خیلی خوب بود و ما در بسیاری از اوقات به او تکیه کردیم. او نشان داد چرا اینجاست و خونسردی خوبی از خود به نمایش گذاشت. سیلوا مستحکم بود و تجربه و کیفیت خوبی از خود نشان داد. آسپلیکوئتا نیز کنار او همین شرایط را داشت.

لمپارد با تمجید از مدافعان تیمش خاطرنشان کرد: بازیکنان ما در دفاع تصمیمات خوبی می‌گیرند که عالی است. با این حال ما چیز بیشتری می‌خواهیم و می‌دانیم می‌توانیم بهتر باشیم. باید از برخی چیزهایی که از دفاع چلسی دیدیم، خوشحال باشیم. کار در حال پیشرفت است، اما باید از بخش‌هایی که خوب هستیم، تعریف کنیم. کلین‌شیت ما هم بسیار خوب بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.