سرمربی تیم فوتبال اینتر از عملکرد مهاجم بلژیکی‌اش که در پیروزی نراتزوری مقابل جنوا به روند گلزنی خود ادامه داد تمجید و از پاسخ دادن به سؤالات تکراری درباره هافبک دانمارکی تیمش ابزار نارضایتی کرد.

سرمربی تیم فوتبال اینتر از عملکرد مهاجم بلژیکی‌اش که در پیروزی نراتزوری مقابل جنوا به روند گلزنی خود ادامه داد تمجید و از پاسخ دادن به سؤالات تکراری درباره هافبک دانمارکی تیمش ابزار نارضایتی کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، آنتونیو کونته پس از پیروزی ۲ بر صفر امروز تیم فوتبال اینتر در خانه جنوا در دیداری از هفته پنجم سری A که در آن روملو لوکاکو و دانیلو دآمبروسیو گلزنی کردند، به شبکه اسکای اسپورت ایتالیا گفت: بازی را از ابتدا تحت کنترل داشتیم. در بعضی از بازی‌ها زودتر می‌توانید پیش بیفتید و در بعضی دیگر دیرتر. در بازی قبلی مقابل مونشن‌گلادباخ در لیگ قهرمانان، آمار نشان می‌داد که ما تنها دو شوت به سمت دروازه حریف زدیم و یک پاس اشتباه داشتیم. امروز اما اجازه یک شوت هم به حریف ندادیم و کلین‌شیت کردیم. تیم ما به قدرتش واقف است و به همین دلیل با اعتماد به نفس بازی کرد. زمانی که شما روی سه موقعیت سه گل می‌خورید معنایش این است که تیم تعادل دارد اما تیم مرتکب اشتباهاتی شده است. وقتی شما خبرنگاران از آمار و ارقام حرف می‌زنید من هم باید یک تحلیل روشن‌تر برای‌ شما در مورد موقعیت‌هایی که ما به حریفان‌مان می‌دهیم انجام دهم که به نظرم این آمار از آمار گل‌هایی که می‌خوریم مهمتر است.

کونته درباره لوکاکو هم اظهار داشت: روملو نسبت به فصل گذشته بازیکن متفاوتی است. من در گذشته همیشه می‌گفتم که روملو الماس سختی است که من می‌خواهم آن را تراش بدهم. او الان دارد خوب کار می‌کند و شما هم می‌توانید شیوه توپ گرفتنش، حرکاتش و پیشرفتش در همه بخش‌ها را ببینید.

کونته از شنیدن سؤالی تکراری درباره جایگاه کریستین اریکسن در پازل تاکتیکی اینتر عصبانی شد و گفت: به نظر شما دیگر بیش از اندازه روی این موضوع اریکسن زوم کرده‌اید. از ماه ژانویه همینطور دارید از من درباره او سؤال می‌پرسید. او هم یکی از بازیکنان تیم ماست درست مانند دیگر بازیکنان. اگر لیاقتش را داشته باشد بازی می‌کند وگرنه بازی نمی‌کند. ویژگی‌های بازی کریستین برای همه روشن است و من هم می‌خواهم بهترین بازی‌ها را از او بگیرم اما دوست ندارم مدام مرا مجبور کنید که درباره او حرف بزنم به جای اینکه سایر بازیکنانم را تحسین کنم. او در کنار ماست و مشکلی هم وجود ندارد. ما باید راهی برای بهترین شیوه استفاده از او در ترکیب‌مان پیدا کنیم، حالا گاهی اوقات موفق می‌شویم گاهی اوقات نه. او هم دارد تمام تلاشش را انجام می‌دهد اما ما نمی‌توانیم مدام درباره اینکه اینتر با اریکسن و بدون اریکسن چطور بازی می‌کند، جواب پس بدهیم. این منصفانه نیست.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.