مهاجم لهستانی تیم فوتبال بایرن مونیخ با گل‌هایی که در پیروزی تیمش مقابل اینتراخت فرانکفورت زد، رکوردی جدید برای خود به ثبت رساند.

مهاجم لهستانی تیم فوتبال بایرن مونیخ با گل‌هایی که در پیروزی تیمش مقابل اینتراخت فرانکفورت زد، رکوردی جدید برای خود به ثبت رساند. به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال بایرن مونیخ امروز (شنبه) در هفته پنجم بوندس‌لیگا میهمان خود تیم اینتراخت فرانسفورت را با نییجه ۵ بر صفر در هم کوبید که در این بازی روبرت لواندوفسکی هت‌تریک کرد.

مهاجم لهستانی باواریایی‌ها با این سه گل شمار گل‌های خود در این فصل بوندس‌لیگا را به ۱۰ مورد افزایش داد و به اولین بازی در تاریخ این رقابت‌ها تبدیل شد که بعد از تنها ۵ هفته از لیگ دسته اول فوتبال آلمان تعداد گل‌هایش دو رقمی می‌شود.

او فصل گذشته با ثبت ۳۴ گل بهترین رکورد گلزنی خود در بوندس‌لیگا و با ثبت ۵۵ گل در ۴۷ بازی در تمام رقابت‌ها بهترین رکورد گلزنی‌اش در طول یک فصل را رقم زد. شروع پرگل ستاره سابق دورتموند که او را با اختلاف به صدر جدول برترین گلزنان بوندس‌لیگا رسانده، این بازیکن ملی‌پوش را در مسیر شکستن رکورد فصل گذشته‌اش نیز قرار داده است. لواندوفسکی ۳۲ ساله در مجموع در ۲۹۷ بازی‌اش برای بایرن مونیخ در تمامی رقابت‌ها ۲۵۶ گل زده است که او را در رده دوم برترین گلزنان تاریخ این باشگاه پس از گرد مولر ۵۶۳ گل قرار می‌دهد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.