اتحادیه فوتبال اروپا اعلام کرد که برای رسیدگی به تخلف اخیر هواداران و مقامات تیم فوتبال رن فرانسه پرونده‌ای را به جریان انداخته است.

اتحادیه فوتبال اروپا اعلام کرد که برای رسیدگی به تخلف اخیر هواداران و مقامات تیم فوتبال رن فرانسه پرونده‌ای را به جریان انداخته است. به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از نشریه آ اس اسپانیا، اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) ممکن است باشگاه رن فرانسه را به خاطر تخطی هوادارانش از پروتکل‌های بهداشتی بازی اخیر تیم تیم مقابل کراسنودار روسیه در هفته اول مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا مجازات کند.

در جریان این بازی که ۴ روز پیش برگزار شد، هواداران تیم رن در ورزشگاه خانگی این تیم بدون رعایت فاصله مشخص شده در پروتکل بهداشتی یوفا برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، روی سکوها مستقر شده بودند.

یوفا نیز ممکن است به همین دلیل رن را به یک بازی بدون تماشاگر در لیگ قهرمانان محکوم کند تا این تیم و هوادارانش متوجه جدی بودن قضیه شوند.

علاوه بر عدم رعایت فاصله‌گذاری، رن به ارتکاب دو تخلف دیگر هم متهم است که یکی از آنها مسدود بودن گیت‌های ورزشگاه استاده رن و مشکل در ورود و خروج ۵ هزار هواداری بود که اجازه تماشای بازی را داشتند.

سومین تخلف این باشگاه نیز ورود تعدادی از مسئولان این باشگاه به ورزشگاه بدون ماسک و عدم استفاده از آن در تمام طول مسابقه بود.

حکم باشگاه رن تا روز دهم نوامبر اعلام خواهد شد و انتظار می‌رود که به خاطر ارتکاب این سه تخلف نماینده فرانسوی علاوه بر محرومیت از برگزاری بازی اروپایی بعدی‌اش در خانه بدون حضور تماشاگران، به پرداخت جریمه نقدی نیز محکوم شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.