سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان اعتقاد دارد تأخیر در برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتبال به خاطر ناآمادگی برخی تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها بوده است.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان اعتقاد دارد تأخیر در برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتبال به خاطر ناآمادگی برخی تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها بوده است. به گزارش خبرگزاری تسنیم، جواد نکونام درباره تعویق شش روزه لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: همه چیز فوتبال‌مان به هم می‌آید. یکی دو تیم آماده نبودند که بازی‌ها به تعویق افتاد. امیدوارم کرونا هر چه زودتر از بین برود. قطعاً کشورمان بابت کرونا شرایط خوبی ندارد، اما اتفاقی در چهار یا پنج روز نمی‌افتد. اسپانیا را دو هفته تعطیل کردند تا قرنطینه آغاز شود و مطمئنم هیچ اتفاقی با پنج روز در تهران رخ نمی‌دهد. برای تیم ملی بازی دوستانه مقابل بوسنی گذاشته‌اند و ۱۷ یا ۱۸ آبان، اردوی تیم ملی آغاز می‌شود، چطور می‌خواهند لیگ را از ۱۶ آبان آغاز کنند؟! این شاهکار برنامه‌ریزی است.

وی با بیان اینکه تیمش بر مبنای برنامه اعلام شده توسط فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ برنامه‌اش را دنبال می‌کرد، گفت: این تعویق به نفع تیم‌هایی است که شرایط خوبی ندارند و آنها از این فرصت استفاده می‌کنند. ما از این تعویق ناراحت و گلایه‌مند هستیم. بیشتر تیم‌ها از تأخیر ایجاد شده ضربه خواهند خورد و این موضوع به نفع ما نیست.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در ادامه انتقادات خود از تعویق مسابقات تصریح کرد: تیمی که در طول دو یا سه هفته اول نتواند خوب امتیاز بگیرد، در ادامه به آن کمک می‌کنند تا نتیجه بگیرد. شرایط نابرابر است، اما تصمیمات گرفته شده است. تیم‌هایی که سازمان و برنامه‌ریزی نداشتند با خیال راحت تمرین می‌کنند و مشخص بود آنها می‌دانستند بازی‌ها برگزار نمی‌شود. قطعاً کرونا در چهار یا پنج روز از بین نمی‌رود.

نکونام درباره وضعیت فولادی‌ها خاطرنشان کرد: کرونا نیاز به مراقبت دارد، اما شرایط خوبی داریم. ما سال گذشته بیشترین ضربه را از کرونا خوردیم، اما تاکنون مشکل خاصی نداشتیم و بچه‌ها از خود مراقبت می‌کنند. پیش‌بینی همه چیز را کرده‌ایم، اما در فوتبال ایران باید آماده همه اتفاقات باشید.

وی که با برنامه «ورزش و مردم» گفت‌وگو می‌کرد، در ادامه بیان کرد: این مصدومیت‌ها در این شرایط زیاد و جدی می‌شود و همه دیدیم پس از کرونا، وضعیت بازیکنان چگونه بود. مطمئن باشید برای ما فوتبالی‌ها، سلامت مردم و بازیکنان از همه چیز مهمتر است و اگر کرونا نباشد، مهم نیست بازی‌ها دو ماه به تعویق بیفتد یا هر مدت دیگر،‌ اما با پنج روز هیچ جای دنیا نمی‌توانید کاری کنید و قرنطینه‌ای هم وجود ندارد.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در مورد اینکه پرسپولیس یا استقلال در پنج روز به آمادگی کامل نمی‌رسند، اظهار داشت: اینکه ببینیم در یک هفته اتفاقی می‌افتد یا خیر، درست نیست. وقتی قرار است یک بازی برگزار شود و سپس تیم ملی بازی دوستانه داشته باشد، باعث می‌شود فرصتی برای سایر تیم‌ها ایجاد شود. ما کمی بازی کرده‌ایم و این اتفاقات را دیدیم.

«برنامه‌ریزی کاملاً مشخص بود و جنگی نابرابری میان تیم‌هایی است که زحمت می‌کشند، با تیم‌هایی که به مرور زمان زحمت می‌کشند!»، نکونام ضمن بیان این جمله تصریح کرد: بالا و پایین زیادی در فوتبال دیدم و نه درباره بالای آن صحبت کردم، نه در مورد پایین آن. همیشه در فوتبال به هر مسابقه نگاه می‌کنم و جلو می‌روم. پس از آن هر اتفاقی رخ داد، خدا را شکر.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.